در حال بارگذاری ...
  • تخصیص تسهیلات بانکی به پروژه ۱۲۶۰ واحدی سایت آسایش گرگان

    سازندگان این پروژه همچنین موظف شدند برنامه زمان‌بندی متناسب و مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی را ارائه و فعالیت‌های خود را سرعت دهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طی اقدامات کمیته پایش نهضت ملی مسکن در استان دستورات لازم برای تخصیص تسهیلات بانکی به پروژه هزار و ۲۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن گرگان صادر شد .

    در راستای نظارت کمیته پایش نهضت ملی مسکن بر پروژه‌های مسکن استان ، مشکلات موجود در پروژه نهضت ملی مسکن تراز ایستا مهر گرگان احصاء و دستورات لازم برای رفع موانع موجود در اجرای پروژه صادر شد .

    طی این بازدید مقرر شد سازندگان پروژه نواقص موجود در پرونده را برطرف تا با اهتمام و همکاری شبکه بانکی تخصیص تسهیلات به پروژه تسریع یابد .

    سازندگان این پروژه همچنین موظف شدند برنامه زمان‌بندی متناسب و مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی را ارائه و فعالیت‌های خود را سرعت دهد .

    گفتنی است تیم پایش نهضت ملی مسکن گلستان به دستور علی محمد زنگانه استاندار گلستان تشکیل شده و با بازدیدهای مستمر از پروژه‌های مسکن استان نقش اثرگذاری بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌ها دارد .




    مطالب مرتبط

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    نظرات کاربران