در حال بارگذاری ...
  • بررسی نهضت ملی مسکن شهرهای تایباد ، مشهد ریزه و کاریز

    میزان تامین زمین در شهرستان تایباد ۴۸، ۹ هکتار به استعداد ۲۸۵۵ واحد مسکونی است که شهر تایباد شامل ۴ سایت ، مشهد ریزه شامل دو سایت و شهر کاریز شامل یک سایت است که متوسط آماده‌سازی و پیشرفت فیزیکی این سایت‌ها حدود ۵۵ درصد است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و مدیر کل راه و شهرسازی استان در سفر به شهرستان تایباد و بازدید از سایت های نهضت ملی مسکن آخرین وضعیت این طرح را در شهرهای تایباد ، مشهد ریزه و کاریز بررسی کردند .

    وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : شهرستان تایباد دارای ۱۸۱۳ متقاضی نهضت ملی مسکن است که از این تعداد ۱۷۹۵ نفر تایید نهایی شده‌اند ، شهر تایباد ۱۷۲۷ متقاضی و ۱۷۲۰ نفر تایید نهایی ، شهر مشهد ریزه ۸۳ متقاضی و ۷۲ تایید نهایی و شهر کاریز ۳ متقاضی و ۳ تایید نهایی دارد .

    داعی افزود : میزان تامین زمین در شهرستان تایباد ۴۸ ، ۹ هکتار به استعداد ۲۸۵۵ واحد مسکونی است که شهر تایباد شامل ۴ سایت ، مشهد ریزه شامل دو سایت و شهر کاریز شامل یک سایت است که متوسط آماده‌سازی و پیشرفت فیزیکی این سایت‌ها حدود ۵۵ درصد است .

    وی در حوزه بازآفرینی شهری نیز اظهار کرد : شهر تایباد ۱۶۲ ، ۱۲ هکتار ، مشهد ریزه ۷۹ هکتار و کاریز ۷۹ هکتار اراضی مشمول بافت ناکارآمد و فرسوده شهری دارد .

    گفتنی است در این بازدید میدانی نمایندگان شرکت‌های خدمات رسان ، بانک و سایر مدیران استانی جهت رفع موانع حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون تکالیف بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    میزان تامین زمین در شهرستان فریمان ۹۲ هکتار به استعداد ۱۶۰۶ واحد مسکونی است که در شهر فریمان با ۲ سایت ، سفیدسنگ ۲ سایت ، شهر فرهادگرد یک سایت و قلندرآباد یک قطعه تخصیص پروژه شده‌اند .

    |

    میزان تامین زمین در شهرستان تربت جام ۶۸ هکتار به استعداد ۳۴۱۶ واحد مسکونی است که در شهر تربت جام با ۴ سایت، نیل شهر ۳ سایت ، شهر نصرآباد یک سایت و احمدآباد صولت یک سایت تخصیص پروژه شده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    نظرات کاربران