در حال بارگذاری ...
  • موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای طرح نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی مسکن و همچنین تصویب ۳ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری و پرورش دام و طیور در ۲ شهرستان خبر داد .

    پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ به ریاست رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور سید علی میرکریمی ، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران سایر دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد .

    سیدعلی میرکریمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : در این جلسه ۸ پرونده از ۴ شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر مدیران دستگاه های اجرایی ، تصمیمات مقتضی در خصوص هر یک اتخاذ شد .

    وی افزود : از جمله مهمترین مصوبات این جلسه ، موافقت با الحاق به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت بود که مورد موافقت اعضای کارگروه قرار گرفت که امید است با توجه به کمبود زمین در دو شهرستان شیروان و اسفراین ، الحاق این ۳۶ هکتار گام موثری در مسیر تامین اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن در دو شهرستان باشد .

    دبیر کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در ادامه عنوان کرد : در این جلسه مقرر شد موضوع تغییر افق بازنگری طرح جامع شیروان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی و تدقیق طرح هادی شهر زیارت نیز در دستورکار دفتر فنی استانداری قرار گیرد .

    میرکریمی افزود : موافقت با ۳ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری و پرورش دام و طیور در ۲ شهرستان شیروان و گرمه از دیگر مصوبات این جلسه بود . ضمنا یک پرونده به منظور بررسی بیشتر از دستورکار خارج شد و یک پرونده نیز مورد مخالفت اعضای کارگروه قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

    |

    نظرات کاربران