در حال بارگذاری ...
  • تلاش بی وقفه برای ساماندهی ۹۰۰ خانوار مشمول جوانی جمعیت در شهرستان پیشوا

    ۶۱ خانوار علی رغم تشکیل پرونده و پیگیری‌های متعدد فاقد مدارک و مستندات تضامین هستند و پرونده ۱۸ خانوار جوانی جمعیت جهت جابه‌جایی در هیأت نمایندگی استان مطرح بوده که تاکنون منجر به صدور رأی نشده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از تلاش برای ساماندهی ۹۰۰ مشمول قانون جوانی جمعیت خبر داد .

    علیرضا خالق دوست گفت : ۴۵۱ قطعه زمین برای ۹۰۱ خانوار مشمول قانون جوانی جمعیت (۴ فرزندی یا ۳ فرزندی) در نظر گرفته شده بود که از این تعداد تاکنون ۱۸۷ قرارداد شامل ۳۷۴ نفر در سامانه ثبت قرارداد تحویل متقاضیان شده است ، همچنین ۲۲۴ پرونده شامل قرارداد واگذاری و ۴۴۸ نفر در مراحل پایانی کار در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است .

    وی گفت : ۶۱ خانوار علی رغم تشکیل پرونده و پیگیری‌های متعدد فاقد مدارک و مستندات تضامین هستند و پرونده ۱۸ خانوار جوانی جمعیت جهت جابه‌جایی در هیأت نمایندگی استان مطرح بوده که تاکنون منجر به صدور رأی نشده است .

    خالق دوست همچنین از قرارداد ۵۶ میلیارد تومانی با پیمانکار ذیصلاح جهت آماده سازی اراضی موسوم به ۴۷ هکتاری جنب دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان پیشوا (در مجاورت شهرک آژینه) برای قطعات جوانی جمعیت خبر داد .

     




    مطالب مرتبط

    تمام پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در طول سه سال ، این طرح به علت متصل نشدن به منابع بانکی، عقب ماندگی داشته و پروژه پیشرفت لازم را نداشته است .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان ...

    |

    دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این ...

    |

    تاکنون در استان فارس ۱۲ هزار نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که چهار هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است که زمین مورد نیاز آنها در شهر جدید صدرا در دست تامین است و در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای متقاضیان واجد ...

    |

    نظرات کاربران