در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح بافت فرسوده و ناکارآمد شهر انبار الوم در کمیسیون ماده پنج

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهرهای بندرگز ، نوکنده ، کردکوی ، بندر ترکمن ، جلین ، گنبد ، نگین شهر و مینو دشت با ۳۵ بند برگزار و طرح بافت فرسوده و ناکارآمد شهر انبار الوم مصوب شد .

    در این جلسه اصلاح ضوابط و مقررات طرح جامع تفصیلی شهر سرخنکلاته مورد بررسی قرار گرفت .

    همچنین در این کمیسیون ماده پنج طرح بافت فرسوده و ناکارآمد شهر انبار الوم با مساحت بیش از ۸۶ هکتار مورد تصویب قرار گرفت .

    گفتنی است کمیسیون ماده پنج به ریاست علی محمد زنگانه استاندار گلستان و با حضور سید مهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ، سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، جمعی از مدیران کل استان، شهردار گرگان ، اعضای کمیسیون و جمعی از مدیران و نمایندگان شهرستان و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهر گرگان و گنبد کاووس در محل استانداری گلستان برگزار و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب تهران از تصویب بسته تشویقی شهرسازانه برای محلّات مشمول و غیرمشمول رباط کریم ، اسلامشهر و چهار ...

    |

    جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

    |

    با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

    |

    اجرای مصوبه تامین مالی مرمت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی نیازمند ضوابط شهرسازانه‌ای بود تا کار را تسهیل کند و مصوبه راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور که در پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری به ...

    |

    نظرات کاربران