در حال بارگذاری ...
  • تشکیل ۴۸۲۷ پرونده مالیاتی برای خانه‌های خالی استان تهران

    تاکنون مجموعاً برای ۴۸۲۷ مورد اطلاعات ارسالی از طرف وزارت راه و شهرسازی پرونده مالیاتی تشکیل شده و برای ۱۶۷۲ مودی برگه دعوت و تعیین وقت جهت حضور در جلسه هیئت حل اختلاف صادر شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تشکیل ۴ هزار و ۸۲۷ پرونده مالیاتی خانه‌های خالی ارسالی از طرف وزارت راه و شهرسازی و الزام مالکان جهت عرضه ملک به بازار مسکن خبر داد .

    حسین جنتی گفت : در راستای شناسایی واحدهای مسکونی خالی از سکنه و الزام مالکان جهت عرضه ملک خود به بازار مسکن و همچنین تکمیل سامانه املاک و اسکان مطابق با مواد ۵۴ و ۱۶۹ مکرر مالیات‌های مستقیم ، سلسله جلسات فی مابین سازمان امور مالیاتی مناطق جنوب استان تهران و شهر تهران با حضور نمایندگانی از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، اداره کل امور مالیاتی استان و مودیان مالیاتی تشکیل شد تا موارد مربوط به دادرسی‌های مالیاتی مساکن خالی بررسی شود .

    وی با بیان اینکه این جلسات به صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود ، افزود : تاکنون مجموعاً برای ۴۸۲۷ مورد اطلاعات ارسالی از طرف وزارت راه و شهرسازی پرونده مالیاتی تشکیل شده و برای ۱۶۷۲ مودی برگه دعوت و تعیین وقت جهت حضور در جلسه هیئت حل اختلاف صادر شده است .

    جنتی همچنین از صدور ۴۵۱ رای بدوی و ۶۳ قرار کارشناسی به همراه ۴۱ رای تعدیل صادره خبر داد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان ضمن تشکر از اداره کل امور مالیاتی جنوب و شرق استان گفت : این فرایند برای سایر مناطق مالیاتی شهر تهران با محوریت راه و شهرسازی تهران ادامه دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بهره مندی و استفاده از خدمات دستگاه های دولتی خدمات رسان را منوط به خوداظهاری شهروندان در ...

    |

    مطابق ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم ، تمامی سرپرستان خانوار ، مالکان و مستاجران ، باید املاک تحت تملک خود را در سامانه ثبت املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت کنند .

    |

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از پاسخگویی به ابهامات ، سوالات و ...

    |

    نظرات کاربران