در حال بارگذاری ...
  • انجام قرعه کشی ۳۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهرستان بن

    در دو مرحله قبلی قرعه کشی ۵۳ قطعه زمین قرعه کشی شده بود . ارزش پلاک‌های واگذار شده حدود ۷۰ میلیارد تومان است که پس از طی مراحل قانونی و روند اداری قرارداد واگذاری به متقاضیان واگذار خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه‌ای رسمی و با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی ، قرعه کشی اهدای زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال انجام شد .

    فرشاد پورهاشمی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بن گفت : جلسه قرعه‌کشی تعیین قطعات اراضی متقاضیان طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال به ریاست فرماندار شهرستان سامان و با حضور نمایندگان دستگاه نظارتی در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان بن برگزار شد .

    در راستای اجرای قانون طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال بر اساس این قرعه کشی در مرحله سوم قرعه کشی قطعات زمین‌های شهر بن ، ۳۸ قطعه زمین میان ۳۸ نفر از متقاضیانی که در این مرحله واجد شرایط بودند قرعه کشی شد ، سهم ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر بن در این قرعه کشی ۱۷ نفر و سهم جوانی جمعیت ۲۱ نفر بود .

    به گفته رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بن در دو مرحله قبلی قرعه کشی ۵۳ قطعه زمین قرعه کشی شده بود . ارزش پلاک‌های واگذار شده حدود ۷۰ میلیارد تومان است که پس از طی مراحل قانونی و روند اداری قرارداد واگذاری به متقاضیان واگذار خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

    |

    بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح‌گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در شهرهای ماهشهر ، دزفول ، آبادان و خرمشهر زمین‌ها احصا شده و عملیات آماده‌سازی زمین‌ها هم پیشرفت خوبی داشته ...

    |

    با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان ۲ پیمانکار در سایت ۵۵ متری و یک پیمانکار در سایت ۶۰ هکتاری مشغول به کار می‌باشند که تاکنون در سایت ۵۵ متری بیش از ۵۰ درصد و در سایت ۶۰ متری بیش از ۳۰ درصد از این طرح انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از الحاق ۵۶۰ هکتار و تغییر کاربری ۷۸ هکتار اراضی جهت تامین زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در یک سال گذشته در خصوص اصلاح طرح‌های شهری اتفاقات خوبی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رقم خورده و در حال حاضر ...

    |

    نظرات کاربران