در حال بارگذاری ...
  • جنوب کرمان پیشرو در جذب سهمیه قیر رایگان محلات هدف بازآفرینی شهری سطح کشور

    جنوب کرمان آمادگی جهت جذب سهمیه سایر استان‌هایی که در جذب قیر موفق نبودند به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : جنوب کرمان جزو استان های پیشرو در جذب سهمیه قیر رایگان محلات هدف بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۳ در سطح کشور شد .

    وحید افشاری پور اظهار کرد : طی چهار ماه نخست امسال با پیگیری های مکرر و مذاکرات صورت گرفته با شرکت بازآفرینی شهری ایران ، در ۲ مرحله و مجموعا به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ تُن سهمیه قیر رایگان به جنوب کرمان اختصاص داده شد .

    وی ادامه داد : این سهمیه به منظور محرومیت زدایی از محلات هدف بازآفرینی شهری به شهرداری های جنوب کرمان اختصاص یافته است . با جذب این سهمیه برای کلیه معابر خاکی واقع در بافت ناکارآمد شهری قیر رایگان تامین شد .

    افشاری‌پور بیان کرد : در راستای محرومیت زدایی از چهره محلات و بازآفرینی محلات ناکارآمد به خصوص در شهرهای کم برخوردار استان هر ساله مقادیری قیر جهت آسفالت معابر خاکی و فاقد آسفالت بافت‌های ناکارآمد از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان ابلاغ می‌شود .

    وی افزود : جنوب کرمان آمادگی جهت جذب سهمیه سایر استان‌هایی که در جذب قیر موفق نبودند به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند .




    مطالب مرتبط

    بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

    |

    اعتبار تخصیص یافته برای این دوره‌های مهارتی از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران در سال ۱۴۰۲ می‌باشد . تاکنون ۷۸ نفر با عملکرد شش هزار و ۹۶۰ نفرساعت مهارت‌های آموزشی لازم را کسب کرده اند .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    قرار است امسال به شکل سازمان یافته حلقه‌های میانی را شناسایی کرده و به آن‌ها آموزش‌های لازم داده شود تا بتوانند به عنوان پلی میان ساکنان بافت‌های فرسوده و سرمایه‌گذاران عمل کرده و آن‌ها را به نوسازی تشویق کنند .

    |

    نظرات کاربران