در حال بارگذاری ...
  • برگزاری شانزدهمین همایش ملی و نماشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات در آبان ماه

    مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۶ شهریورماه امسال است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات ۸ تا ۱۰ آبان‌ماه در مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود .

    شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات ۸ تا ۱۰ آبان با تلاش‌های مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با همراهی دانشگاه های کشور در تهران و در محل مرکز تحقیقات برگزار می‌شود .

    محورهای این همایش شامل قیر و فرآورده‌های قیری ، مخلوط‌های آسفالتی ، تحلیل و طراحی روسازی ، مدیریت روسازی و روش‌های نگهداری و بهسازی ، توسعه پایدار در صنعت قیر و آسفالت (بازیافت آسفالت و ...) ، تثیت لایه‌ها و روسازی‌های مرکب ، نظام فنی و اجرایی ، آزمایش‌های غیرمخرب روسازی ، فناوری‌های نوین ، ماشین‌آلات و روش‌های اجرایی ، ایمنی در ساخت ، نگهداری و بهره‌برداری از روسازی است .

    مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۶ شهریورماه امسال است .

    علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://www.iranasphalt۱۶.ir/fa/ نسبت به ارایه مقالات خود اقدام کنند .

    همجنین شماره های ۰۲۱۸۸۹۷۹۲۵۲ تا ۵ شماره هایی است که برای پاسخ به سوالات احتمالی شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است .




    مطالب مرتبط

    این مدل به‌صورت نمونه یکی از فناوری‌های ساختمانی سریع الاحداث و پیش‌ساخته دارای تایید فنی از مرکز و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده مصالح ساختمانی در تمامی مراحل ساخت ، ساخته خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آیین نامه جوشکاری ساختمانی ایران ، ضوابط فنی طراحی ، اجرا و بهره برداری مراکز داده ، دستورالعمل مکان‌یابی ، طراحی و اجرای ...

    |

    مدت این تفاهم‌نامه ۳ سال است و مقرر شده تا با امضای این تفاهم‌نامه ، یکی از رویکردهای مهم وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که ارتقا حضور شرکت‌های دانش بنیان در حوزه های فعالیت وزارت راه و شهرسازی و کلان پروژه ها و طرح های ملی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    برخی از حفره‌ها و تونل‌های زیرسطحی در شهر تهران و سایر کلانشهرها قابل شناسایی است و برخی نیز قابل شناسایی نیستند . زیرا عامل به وجود آورنده برخی از آنها ناشی از گسیختگی لوله‌ها و فرسودگی تاسیسات شهری ، مسدود کردن مسیرهای جریان آب و عوامل متعدد است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در بازدید از زیرساخت‌ها و پروژه‌های متنوع ساختمانی و ابنیه فنی سازمان منطقه ...

    |

    نظرات کاربران