در حال بارگذاری ...
  • بازدید از سایت نهضت ملی مسکن مهرگان مشهد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان سفر به استان خراسان رضوی از پروژه‌های سایت نهضت ملی مسکن مهرگان مشهد بازدید کردند .

    در حاشیه بازدید وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مجید شارقی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن و هیات همراه گفت : این بازدید از سایت‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان در دو محور آماده سازی اراضی و بررسی کیفی ساخت واحدهای مسکونی و در بخش دسترسی از آنتی احداثی ورودی فاز سوم از مسیر محور ارتباطی کلات و پروژه بهسازی و تعریض پل دهرود صورت گرفت .

    داعی در این بازدید ضمن تشریح روند ساخت پروژه‌های ۱۲۴ واحدی در فاز ۲ ، ۱۹۶ در فاز ۲ و ۱۳۴ واحدی در فاز ۳ شهرک مهرگان ، دستورات لازم را به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های فوق ، به مدیران مربوطه صادر کرد .

    وی در حاشیه این بازدید گفت : سه سایت در حال احداث فوق ، از مجموع میانگین ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند و در مجموع ۲۴۴۶ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن شهرک مهرگان در حال ساخت است .

    تاثیر محسوس روان و ایمن سازی ترافیک با تعریض پل دهرود

    داعی درباره تعریض پل دهرود که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی با همکاری شهرداری مشهد انجام شد ، عنوان کرد : تعریض پل دهرود تاثیر خود را در روان‌سازی ترافیک که یکی از مشکلات مردم این منطقه و دسترسی به سایت نهضت ملی مسکن بود ، گذاشته است . با بهره‌برداری از پروژه تعریض پل دهرود یکی از مطالبات چندین ساله اهالی این محدوده که معضل ترافیک بود ، تحقق پیدا کرد .

    گفتنی است احداث یک دستگاه پل ۳ دهانه با عرشه تیر بتنی پیش‌ساخته بر روی کشف رود مجاور پل موجود جهت روان شدن ترافیک مسیر رسالت به دهرود ، اصلاح هندسی قبل و بعد از پل جهت کاهش ترافیک مسیر رسالت و بدنه سازی بخشی از رودخانه کشف رود ، آسفالت ۳۲ هزار مترمربع از محور رسالت ، نصب تابلوها و انجام خط کشی محوری ؛ از مشخصات این پروژه است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اهمیت سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع آماده‌سازی اراضی طرح در این شهرستان مطرح و بررسی شد .

    |

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، از اقدامات موثر وزارت راه و شهرسازی برای کنترل و مهار تلاطم در بازار زمین ، مسکن و اجاره ...

    |

    از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون تکالیف بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    نظرات کاربران