در حال بارگذاری ...
  • تسهیل پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان

    متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، بر لزوم تسهیل در روند فرآیند پرداخت تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شبکه بانکی تاکید کرد .

    جعفر قزوینیان در جلسه شورای مسکن استان که با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان ، در محل استانداری زنجان برگزار شد ، با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله سختی رسیدیم ، گفت : خوشبختانه به نسبت سایر استانها پیشرفت قابل توجهی در اجرای این طرح داریم و در سطح کشور پیشرو هستیم ولی مشکلات بسیار زیادی داریم .

    وی با بیان اینکه متقاضیان خیلی به سختی آورده خود را تامین می کنند و قابل درک است ، اظهار کرد : متاسفانه شبکه بانکی هم در تامین منابع مالی پروژه ها دچار مشکل شده است .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیمانکاران هم در حد توان خود در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن سرمایه گذاری کردند ، گفت : شرایط سخت شده و باید تمهیدات لازم مد نظر قرار گیرد .

    قزوینیان افزود : متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تمام توان نسبت به تامین منابع مالی توسط بانک‌ها نهایت تلاش خود را دارد و تنها هدفش رضایتمندی  متقاضیان و کاهش مشکلات آنها است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود : باید تدبیری در جلسه توسط اعضای شورای مسکن در استان اندیشیده شود تا مشکلات حل شود و شاهد خانه دار شدن سریع متقاضیان باشیم .




    مطالب مرتبط

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد . تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است .

    |

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    نظرات کاربران