در حال بارگذاری ...
  • هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن شمال سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

    همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری میرجاوه با اعتبار حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود تا گامی ارزنده در راستای تامین مسکن شهروندان این شهرستان مرزی استان برداشته شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت : یک‌هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سایت آرمانشهر همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود .

    عطاء اله اکبری اظهار کرد : هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت به ویژه آیت الله رییسی ، مسیر خدمتگزاری صادقانه تا پای جان تبیین شود و آحاد جامعه را از خدمات صورت گرفته آگاه ساخت تا نسل جوان قدر مجاهدت ها و تلاش های دولت برای رفاه مردم و آبادانی کشور را بهتر درک کند .

    وی در خصوص پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی این هفته عنوان کرد : همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری میرجاوه با اعتبار حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود تا گامی ارزنده در راستای تامین مسکن شهروندان این شهرستان مرزی استان برداشته شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد : همچنین آغاز عملیات کف سازی سایت آرمانشهر زاهدان بطول ۲۷ هزار متر مربع و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های  این اداره کل در هفته دولت محسوب می شود .

    وی با بیان اینکه تمام تلاش این اداره‌کل با اجرای طرح بازآفرینی شهری خلق فضاها و مکان‌های شهری با هدف فراهم کردن امکان کار و زندگی استاندارد برای شهروندان است ، گفت : در این ایام کلنگ ایستگاه آتش نشانی در محله حاشیه شهر خاش معروف به محله هواشناسی در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده و نخستین پیشخوان کتاب در محله حاشیه شهر زاهدان نیز به بهره برداری می رسد .




    مطالب مرتبط

    در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل ...

    |

    در هفته دولت امسال ، تعداد زیادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره برداری خواهد رسید که این اقدام نشان دهنده تلاش های بی وقفه دولت در تحقق وعده ها در زمینه تامین مسکن و ارتقا سطح زندگی مردم است .

    |

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

    |

    نظرات کاربران