در حال بارگذاری ...
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی در شهرستان کاشان

    مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http:saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون وام ودیعه مسکن به افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰  متقاضی در شهرستان کاشان پرداخت شده است .

    مجتبی آراسته در خصوص تسهیلات ودیعه مسکن ارائه شده در این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون اظهار کرد : به طور کلی بیش از هشت هزار و ۸۰۰ نفر در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در سامانه مربوطه اقدام به ثبت نام کردند .

    وی افزود : از این تعداد متقاضی ، در حال حاضر به افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از واجدین شرایط تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده ، بالغ بر ۱ هزار و ۸۰۰ متقاضی تعیین شعبه و بیش از ۴۵۰ متقاضی نیز برای تشکیل پرونده توسط بانک پذیرش شده اند .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ادامه داد: علاوه بر این موارد افزون بر ۱ هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه تأیید و حائز شرایط انتخاب بانک و تعیین شعبه هستند و همچنین بالغ بر ۱ هزار و ۹۰۰ متقاضی نیز توسط بانک‌های عامل و سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به دلیل عدم احراز شرایط و عدم مراجعه رد درخواست شدند .

    وی گفت : مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با همکاری بیشتر بانک ها شاهد تسهیل پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان باشم . پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی باشد .

    |

    به خانواده‌هایی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند ، بر اساس شرایط درج شده در متن قانون یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان واگذار می‌شود . متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    نظرات کاربران