در حال بارگذاری ...
  • تخصیص پروژه به ۴۱۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان فریدن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن از تخصیص پروژه به ۴۱۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد .

    عبدالرضا فرجی اظهار کرد : مجموع متقاضیان طرح‌های نهضت ملی و اقدام ملی مسکن در این شهرستان ، بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ نفر بوده است . از این تعداد ، افزون بر یک هزار و ۱۰۰ متقاضی پالایش و برای ۴۱٨ نفر تخصیص پروژه انجام شده است .  

    به گفته فرجی ، واگذاری در شهرِ داران ، به صورت گروه ساخت در ۳ سایت شامل شهرک ۷.۵ هکتاری زاگرس در ۱۲۰ پلاک برای ۳۶۰ متقاضی بوده که همگی پلاک های خود را دریافت کرده اند . سایت تأمین اجتماعی به مساحت ۳ هزار مترمربع شامل ۱۸ پلاک برای ۵۴ متقاضی ، از دیگر زمین های تأمین شده در شهرِ داران ویژه طرح های حمایتی مسکن است .  

    وی با بیان اینکه در سایت دیگر ، ۶ پلاک زمین به ١٨ متقاضی واگذار شده است ، گفت : علاوه بر این ، ۶ پلاک زمین به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع به ۱۲ نفر تخصیص داده شده است . برای اقشار ویژه و محروم در شهرستان فریدن هم ، تخصیص زمین صورت گرفته است .  

    گفتنی است شهرستان فریدن به مرکزیت شهرِ داران در ۱۴۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است . 




    مطالب مرتبط

    با توجه به نبود زمین دولتی و قرار گرفتن اراضی ملی در خط کمربندی شمال شهرداران ، در حال رایزنی‌ها برای تأمین زمین ویژه باقیمانده متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهرداران هستیم .

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۶ هزار واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده‌ است ، همچنین با پیگیری‌های انجام شده تاکنون پروانه ساختمانی بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد اخذ شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران