در حال بارگذاری ...
  • اجرا و تکمیل طرح‌های ملی و تحقق برنامه‌های دولت با توان مهندسان داخلی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از اجرا و تکمیل برخی طرح‌های ملی وتحقق برنامه های دولت با توان مهندسان داخل خبر داد .

    علی نبیان در پیامی هفته دولت را گرامی داشت .

    در متن پیام آمده است : هفته دولت یادآور شهیدانی است که دل و جان در گرو خدمت به مردم و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند . عمر دولت شهیدان والامقام رجایی و باهنر هرچند به دست کوردلان تاریخ کوتاه شد ، اما الگوی خدمتگزاری بی منت آن عزیزان برای هرکه دل در گرو ایران دارد، نمادی ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند بوده و تا ابد زنده است .

    خدا را شاکریم که توفیق خدمت به مردم شریف میهن اسلامی در این روزهای سخت و دشوار با توفیقات الهی و متکی به توانمندی‌های متخصصان و مهندسان کشور عزیزمان در اجرا و تکمیل طرح‌های ملی و تحقق برنامه‌های دولت سربلند بوده‌ایم .

    اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت ، شهیدان رجایی ، باهنر به ویژه شهید خدمت ، خادم‌الرضا شهید سیّد ابراهیم رئیسی ، هفته دولت و روز کارمند را به اعضای هیأت دولت ، ملت شریف ایران و تمامی کارمندان متعهد و عزیزان خدمت‌رسان به ویژه همکاران در وزارت راه و شهرسازی ، سازمان‌های تابعه و همچنین همکارن پرتلاش خود در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سلامتی روز افزون و توفیق خدمتگزاری بی‌منت برای ملت شریف ایران اسلامی را خواهانم .




    مطالب مرتبط

    سازمان مجری از بدو تاسیس تاکنون تکمیل و تحویل ۴۴۸ پروژه عمرانی در زیربنای ۳ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۲۹ مترمربع و ۴۰ طرح پژوهشی را انجام داده است .

    |

    سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است . همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

    |

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران