در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۳ هزار و ۷۰۸ واحد نهضت ملی مسکن در استان مازندران همزمان با هفته دولت

    در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل متقاضیان می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت : ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان همزمان با هفته دولت افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود .

    علی دیوسالار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد : هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت به‌ویژه رئیسی ، مسیر خدمتگزاری صادقانه تا پای جان تبیین شود . تمام مردم باید از خدمات صورت‌گرفته آگاه شوند تا نسل جوان قدر مجاهدت‌ها و تلاش‌های دولت‌ها برای رفاه مردم و آبادانی کشور را بهتر درک کنند .

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در راستای اطلاع‌رسانی دستاوردها و خدمات و تقویت اعتماد ملی مردم است ، تصریح کرد : همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز در بیانات مختلف در دیدار با اعضای هیات دولت مطرح کرده‌اند ، اسم رمز دستگاه‌های دولتی باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد .

    دیوسالار افزود : در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل متقاضیان می‌شود .

    این مسئول خاطرنشان کرد : در راستای طرح احداث ، توسعه و تکمیل ساختمان‌های اداری ، ساختمان اداری سازمان صنعت ، معدن و تجارت شهرستان جویبار در مساحت ۳۸۰ مترمربع با اعتبار ۶ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد . در حوزه احداث و توسعه راه‌های روستایی در هفته دولت پل روستای نوای آمل با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که این پل دارای ۲۱ متر دهنه و ۸.۵ متر عرض با عرشه فلزی و دیوار سنگی است .

    دیوسالار در بخش دیگری در تشریح روایت ۴۵ ساله خدمت دولت‌ها در راستای وفاق ملی در استان در اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران ، گفت : طول کل راه‌های استان از ۳ هزار و ۲۲۹ کیلومتر قبل از انقلاب به ۱۰ هزار و ۵۲۴ کیلومتر بعد از انقلاب رسیده است .

    وی با اعلام اینکه پس از انقلاب ۳۶ کیلومتر آزادراه در استان احداث شده است ، ادامه داد : طول راه‌های روستایی شامل آسفالته و خالی از ۲ هزار و ۳۷۶ کیلومتر قبل از انقلاب به ۸ هزار کیلومتر بعد از انقلاب رسید .

    این مسئول از ثبت‌نام ۱۳۳ هزار و ۷۲۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد : تاکنون ثبت‌نام ۳۰ هزار و ۵۹۹ متقاضی نهایی و ۵ هزار و ۷۶۱ واحد مسکونی در حال اجرا است .

    دیوسالار با اعلام اینکه تاکنون ۱۲۴ هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن تخصیص یافته است ، گفت : ۴۷۰ هکتار زمین برای ایجاد شهرک مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است .




    مطالب مرتبط

    در هفته دولت امسال ، تعداد زیادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره برداری خواهد رسید که این اقدام نشان دهنده تلاش های بی وقفه دولت در تحقق وعده ها در زمینه تامین مسکن و ارتقا سطح زندگی مردم است .

    |

    همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری میرجاوه با اعتبار حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود تا گامی ارزنده در راستای تامین مسکن شهروندان این شهرستان مرزی استان برداشته شود .

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

    |

    پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

    |

    نظرات کاربران