در حال بارگذاری ...
  • ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بروجن به بهره برداری رسید

    اعتبار هزینه شده در این پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بروجن با حضور استاندار ، نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بروجن به بهره برداری رسید .

    خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رفع یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان بروجن گفت : ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بروجن با مساحت ۱۷۶۱ متر مربع و ۱۰۵۰ متر مربع زیر بنا در سه طبقه به بهره برداری رسید .

    باقری ادامه داد : اعتبار هزینه شده در این پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان از آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن شهرهای نقنه و سفید دشت و آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی معابر شهر فرادنبه در شهرستان بروجن خبر داد .




    مطالب مرتبط

    پروژه های دیگر نهضت ملی مسکن در استان فعال بوده و در حال عملیات اجرایی هستند و در شهرهایی که با کمبود زمین مواجه هستیم از طرق قانونی در حال پیگیری برای رفع مشکلات هستیم تا هرچه سریعتر بتوانیم عملیات اجرایی را در شهرهای فاقد زمین شروع کنیم .

    |

    تاکنون آورده هر متقاضی این پروژه حدود ۷۰۰ میلیون تومان می باشد که در این مرحله متقاضیان جهت قسط‌بندی تسهیلات خود به بانک معرفی می‌شوند و پس از تعیین قیمت نهایی و تسویه حساب ، کلید واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با هفته دولت ، هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و سه هزارمین واحد نوسازی شده مردمی در بافت فرسوده گرگان به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

    |

    نظرات کاربران