در حال بارگذاری ...
  • صنعت ساختمان پیشران اقتصاد کشور است

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان ، این صنعت را یکی از صنایع پیشران اقتصاد کشور خواند بر نقش مهم آن را در رفع مشکل مسکن در کشور تاکید کرد .

    ارسلان مالکی در بازدید از این نمایشگاه و حضور در غرفه‌های شرکت‌های تولیدی و صنعتی فعال در عرصه ساخت و ساز ، گفت : حضور فعال این شرکت‌ها علاوه بر آثار مثبت آن در عرصه صنعت مسکن و ساختمان ، در ایجاد اشتغال در کشور هم تاثیرگذار است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن ، کشور را به یک کارگاه بزرگ ساخت مسکن تبدیل کرده است ، افزود : امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    مالکی در بخش دیگری از بازدید خود به نقش تعاونی‌ها در صنعت ساخت و ساز در کشور اشاره کرد و تصریح کرد : قطعا با ظرفیت‌های موجود در تعاونی‌ها و با کمک اتاق تعاون ایران ، تعاونی‌های خوشنام می‌توانند وارد عرصه تولید شده و نقش مهمی در این صنعت ایفا کنند .

    بیش از ۸۶۰ شرکت داخلی و خارجی و پاویون های ۷ کشور به صورت مستقیم و نمایندگی و همچنین ۱۷۰ هیات تجاری از ۱۷ کشور در این نمایشگاه شرکت دارند .

    گفتنی است در این بازدید اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان ملی زمین و مسکن ، مالکی را همراهی می‌کردند .




    مطالب مرتبط

    در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

    |

    تفاهم‌نامه تامین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان میان وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم ، تحقیقات و فناوری سال گذشته و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد .

    |

    حدود ۴۸ هزار هکتار زمین توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرها تامین شده و مابقی ۴ میلیون واحد از سوی شرکت عمران شهرهای جدید ، شرکت بازآفرینی شهری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش خصوصی به صورت خودمالک احداث خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران