در حال بارگذاری ...
  • انجام ۴۱۵ بازدید و بازرسی از مشاورین املاک در شهرهای پیشوا ، قرچک و ورامین از ابتدای سال جاری تاکنون

    بنگاه‌های غیرمجاز می‌توانند با مراجعه درگاه خدمات الکترونیک دولت و ثبت نام و طی فرایندها و همچنین شرکت در دوره‌های تخصصی مشاوران املاک جواز کسب دریافت کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از ۴۱۵ فقره بازرسی از مشاوران املاک در شهرهای پیشوا ، قرچک و ورامین خبر داد .

    علیرضا خالق دوست گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرهای جنوب شرق استان تهران ۴۱۵ فقره بازرسی از مشاوران املاک با حضور نیروی انتظامی ، نمایندگان اتحادیه‌های املاک ، دستگاه قضایی و نمایندگانی از فرمانداری‌های سه شهر پیشوا ، قرچک و ورامین توسط راه و شهرسازی انجام شده است که ۶۶ مشاور املاک به دلیل تخلفات صنفی (عدم داشتن پروانه کسب و یا عدم نصب تعرفه قیمت اجاره و خرید و یا سایر موارد) پلمب شده اند و برای ۲۲۷ بنگاه نیز برگه جریمه صادر شده است .

    وی افزود : بنگاه‌های غیرمجاز می‌توانند با مراجعه درگاه خدمات الکترونیک دولت و ثبت نام و طی فرایندها و همچنین شرکت در دوره‌های تخصصی مشاوران املاک جواز کسب دریافت کنند .

    خالق دوست این بازدیدها را دوره‌ای و مستمر عنوان کرد و گفت : این تعداد بازرسی در ۵ ماهه اول سال جاری انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    ۶۱ خانوار علی رغم تشکیل پرونده و پیگیری‌های متعدد فاقد مدارک و مستندات تضامین هستند و پرونده ۱۸ خانوار جوانی جمعیت جهت جابه‌جایی در هیأت نمایندگی استان مطرح بوده که تاکنون منجر به صدور رأی نشده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برخورد با بنگاه‌های املاک غیرمجاز و بررسی تخلفات پر تکرار در بنگاه‌های مشاور ...

    |

    نظرات کاربران