در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن صالح‌شهر و ترکالکی گتوند

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن صالح‌شهر و ترکالکی شهرستان گتوند خبر داد .

    مسعود بیات‌منش در خصوص وضعیت پروژه‌های راه‌سازی و ساخت مسکن در شهرستان گتوند ، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مسکن در این شهرستان ، اظهار کرد : تصمیمات بسیار خوبی برای تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان گتوند گرفته شد و در این راستا ، زمین مسکن برای متقاضیان ثبت‌نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن در شهر ترکالکی و صالح‌شهر ، تامین شد . خدمات روبنایی مسکن مهر گتوند شامل ساخت مسجد و مدرسه ، ارائه خدمات تجاری و تحویل زمین فرهنگی و ورزشی به شهرداری مصوب و مقرر شد برای احداث مسجد و مدرسه ، اداره کل راه و شهرسازی اقدام کند .

    مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد : در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    بیات‌منش عنوان کرد: برای میدان ورودی شهر و ۷ کیلومتر سه راهی ورودی از جاده اصلی تا حدفاصل شهر جنت‌مکان به طول ۶.۵ کیلومتر ، پیگیری اخذ مصوبه ماده ۲۳ در دستور کار قرار گرفت . مطالعه این پروژه انجام شده است و سعی می‌شود امسال برای این پروژه اعتباری پیش‌بینی و پیمان‌سپاری شود . همچنین احداث باند دوم و چهارخطه کردن ۷ کیلومتر هم در برنامه است .

    وی با اشاره به شریانی و گردشگری بودن محور دزفول - شوشتر گفت : انتخاب پیمانکار برای تکمیل ۳.۵ کیلومتر ورودی صالح‌شهر گتوند که یکی از راه‌های اصلی شوشتر به دزفول است ، در دستور کار قرار دارد تا مشکلات راه شهرستان به کمترین میزان برسد و از سویی ایمنی لازم برای تردد مردم خوزستان تامین شود .




    مطالب مرتبط

    شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    نظرات کاربران