در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۲۵ قطعه زمین به اقشار ویژه شهرستان گلپایگان

    آماده سازی زمین برای واگذاری به خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان گلپایگان در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه ۲۵ قطعه زمین به اقشار ویژه این شهرستان اختصاص یافته است ، گفت : آماده سازی زمین برای واگذاری به خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان گلپایگان در حال انجام است .

    غلامرضا امینی اظهار کرد : بر اساس ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه، وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مسئولیت تأمین مسکن اقشار ویژه واجد شرایط در قالب واگذاری زمین و مسکن را دارد . تعداد متقاضیان اقشار ویژه ، خانواده شهدا و ایثارگران متقاضی زمین در شهرستان گلپایگان ۲۰۰ نفر است که ۷۵ نفر واجد شرایط بودند .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در حال حاضر با تلاش‌های بعمل آمده برای واجدان شرایط ۲۵ قطعه زمین اختصاص یافته است ، گفت : آماده سازی زمین برای واگذاری به خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان گلپایگان در حال انجام است .  

    وی در ادامه به فعالیت در حوزه املاک و حقوقی این اداره اشاره و اضافه کرد : در خصوص اخذ سند تک برگی برای اراضی ، ١۰۰ قطعه به نام دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده است .  

    امینی افزود : در خصوص واگذاری اراضی در شهرستان گلپایگان ، با کاربری اداری ، زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع برای احداث ساختمان بیمه سلامت ، زمینی با کاربری مسکونی برای احداث خانه عالم واگذار شده است . واگذاری قطعه زمینی با کاربری ورزشی نیز به صورت مزایده ای در دست اقدام قرار دارد .  

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : بازنگری بافت فرسوده شهر گلپایگان در حال بررسی و اقدام است .

    |

    اجرای این طرح در شهرستان گلپایگان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به ۳ متقاضی ، اختصاص می یابد و تاکنون برای ۱۸۰ واحد مسکونی ، پروانه ساخت صادر شده است .

    |

    در راستای اجرای این طرح حمایتی مسکن ، تاکنون بالغ بر ۲ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند . اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به سه نفر تخصیص داده می شود .

    |

    نظرات کاربران