در حال بارگذاری ...
  • واگذاری زمین به ۲ هزار و ۳۸۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان سمنان

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در حاشیه هفتاد و هفتمین جلسه شورای مسکن استان گفت : با پایان روند اقدامات مطالعاتی و تهیه طرح در شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان ، دو هزار و ۳۸۰ متقاضی نهضت ملی مسکن زمین دریافت می کنند .

    سید محمد حسینی طباطبایی افزود : از تعداد ۲ هزار و ۳۸۰ متقاضی ، ۱۵۰۰ متقاضی در قالب گروه‌های ساخت (خودساز ۴ نفره) و ۸۸۰ نفر باقی مانده در قالب تامین مسکن نیروهای مسلح ، اراضی دریافت می‌کنند . با توجه به اینکه تکمیل تامین اراضی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان در سال ۱۴۰۲ انجام شد ، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بین ۳۰ تا ۳۵ درصد است .

    وی خاطرنشان کرد : در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد : هم‌اکنون بزرگ‌ترین دغدغه راه و شهرسازی استان آزادسازی سهم‌الشرکه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن است که امیدواریم این موضوع به زودی حل شود .

    وی افزود : با توجه به پرداخت سهم یک‌سوم راه و شهرسازی ، دستگاه‌های خدمات‌رسان در تامین خدمات زیربنایی سایت‌ها اهتمام ویژه داشته باشند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به روند ساخت ۳۳۶ خانه ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان تصریح کرد : طی مذاکراتی که در جلسه امروز صورت گرفت، مقرر شد تا پرداخت تسهیلات به این پروژه در اولویت قرار گیرد و مطالبات پیمانکار پرداخت شود .

     




    مطالب مرتبط

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های ماهنشان و ایجرود در مجموع ۴۴ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن شده که ۳۸ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد هم درقالب طرح خیرین مسکن ساز در حال اجرا است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از الحاق ۵۶۰ هکتار و تغییر کاربری ۷۸ هکتار اراضی جهت تامین زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    در ۱۶ سایت نهضت ملی مسکن که آماده‌سازی آن توسط شهرداری‌ها در حال اجرا است ، موضوع خدمات روبنایی (ساخت مسجد ، مدرسه و واحدهای تجاری) پیگیری و با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدرسه توافق صورت گرفته است .   

    |

    نظرات کاربران