در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویلایی در شهر جدید ایوانکی تا پایان امسال به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان

    یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۶۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی به پروژه های در حال ساخت معرفی شده ، از آمادگی برای تحویل یکهزار واحد مسکونی ویلایی به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان امسال خبر داد .

    سعید غفوری که به منظور بازدید از واحدهای مسکونی در حال ساخت ایوانکی و همچنین گفت‌وگو با سازندگان و مشاوران از این شهر جدید بازدید کرده است ، درباره جزییات این بازدید توضیح داد : شهر جدید ایوانکی در مجاورت شهرک‌های صنعتی خوارزمی ، پیشوا ، عباس آباد ، گرمسار و منطقه ویژه اقتصادی سمنان با هدف ساماندهی سکونتی و تامین مسکن شاغلان شهرک های صنعتی پیرامون استان‌های تهران و سمنان ایجاد شد و هم‌ اکنون در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، ۶ هزار و ۱۶۳ نفر متقاضی مسکن در این شهر جدید هستند که تاکنون ساخت واحدهای مسکونی برای ۴ هزار و ۶۳۲ نفر برنامه ریزی شده است و این تعداد از افراد به پروژه ها معرفی شدند.  

    یکهزار واحد مسکونی شهر جدید ایوانکی تا پایان سال تحویل می‌شود

    غفوری تصریح کرد : از این ۴ هزار و ۶۳۲ واحدی که عملیات ساخت آنها آغاز شد یک هزار واحد مسکونی ویلایی شهر جدید ایوانکی به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات رسان ، تا پایان سال تکمیل و تحویل خواهد شد .

    وی همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان را برای تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی در حال ساخت موثر دانست و افزود : در این بخش دستگاه‌های خدمات‌رسان هنوز به طور جدی پای کار نیامدند که درخواست داریم در حوزه آب و فاضلاب ، برق و شبکه گازرسانی همکاری‌ها تقویت شود تا واحدهای در حال تکمیل به موقع تحویل متقاضیان شود .

    ۸۲۷ متقاضی موثر مسکن در شهر جدید ایوانکی در اولویت معرفی به پروژه‌های در حال ساخت

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد : یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    ۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در ایوانکی واگذار شد

    غفوری بر رفع موانع و مشکلات اجرایی درباره احداث واحدهای مسکونی شهر جدید ایوانکی و سایر شهرهای جدید تاکید کرد : از میزان یکهزار و ۱۶۸ متقاضی حائز شرایط طرح جوانی جمعیت در این شهر جدید تا کنون ۵۰۰ قطعه ویلایی یک طبقه در قطعات حدود ۲۰۰ مترمربعی تامین زمین شده و در حال واگذاری است .

    به گفته وی ، ایوانکی یک شهر فرصت ساز ، مشارکت جو و در پی فرصت‌های توسعه است که هم می‌تواند استان سمنان و هم می‌تواند حوزه شرقی استان تهران را تحت پوشش خود قرار دهد .




    مطالب مرتبط

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان ۲ پیمانکار در سایت ۵۵ متری و یک پیمانکار در سایت ۶۰ هکتاری مشغول به کار می‌باشند که تاکنون در سایت ۵۵ متری بیش از ۵۰ درصد و در سایت ۶۰ متری بیش از ۳۰ درصد از این طرح انجام شده است .

    |

    مدت این تفاهم‌نامه ۳ سال است و مقرر شده تا با امضای این تفاهم‌نامه ، یکی از رویکردهای مهم وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که ارتقا حضور شرکت‌های دانش بنیان در حوزه های فعالیت وزارت راه و شهرسازی و کلان پروژه ها و طرح های ملی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    نظرات کاربران