در حال بارگذاری ...
  • ۲۵۷۰ واحد مسکونی پردیس مهرماه افتتاح می‌شود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    سعید غفوری با حضور در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس از روند انجام عملیات اجرایی در پروژه های مسکونی این شهر بازدید کرد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور در حاشیه این بازدید با تعدادی از سازندگان پروژه‌های مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن نیز دیدار کرد .

    در این نشست انبوه‌سازان ضمن بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود در حوزه‌های مالی و اجرایی ، در خصوص موانع موجود برای تکمیل واحدهای مسکونی و بهره‌برداری از آنها صحبت کردند .

    در این دیدار مقرر شد با حمایت شرکت عمران شهرهای جدید و تلاش مضاعف سازندگان ، در مهر ماه امسال تعداد ۲۰۰۰ واحد مساکن مهر باقیمانده و ۵۷۰ واحد از اولین سری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس افتتاح و به مالکان تحویل داده شود .




    مطالب مرتبط

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران