در حال بارگذاری ...
  • عملیات اجرایی نصب رایگان آسانسور در مسکن مهر شهرستان جیرفت آغاز شد

    عملیات نصب آسانسور در سایت ۲۴۰ واحدی دقیانوس شروع شده است و آسانسور سایت های ۲ هزار واحدی سابق مسکن مهر در جنوب کرمان به خصوص جیرفت که آسانسور ندارند نیز با هماهنگی انجام شده نصب می شوند . قرارداد نصب ۱۰۰ دستگاه آسانسور در دی ماه سال گذشته منعقد شد و بعد از تامین اعتبار پیمانکار نیز مشخص شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی نصب رایگان آسانسور در مسکن های مهر شهرستان جیرفت خبر داد .

    ابراهیم امیری اظهار کرد : در دولت سیزدهم بحث نصب آسانسور کلیه مسکن های مهر کشور در دستور کار قرار گرفت که راه و شهرسازی جنوب کرمان جزو اولین اداراتی بود که قرارداد نصب آسانسورهای مسکن مهر را در سطح کشور منعقد کرد .

    وی افزود : عملیات نصب آسانسور در سایت ۲۴۰ واحدی دقیانوس شروع شده است و آسانسور سایت های ۲ هزار واحدی سابق مسکن مهر در جنوب کرمان به خصوص جیرفت که آسانسور ندارند نیز با هماهنگی انجام شده نصب می شوند . قرارداد نصب ۱۰۰ دستگاه آسانسور در دی ماه سال گذشته منعقد شد و بعد از تامین اعتبار پیمانکار نیز مشخص شده است .

    وی ادامه‌ داد : امروز کلیه وسایل مربوط به نصب آسانسورها خریداری شده و با رایزنی صورت گرفته ۲۰۰ دستگاه آسانسور بارگذاری شد که هفته آینده عملیات نصب آسانسورهای مسکن های مهر که زیرکار آن ها انجام شده نصب می شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خاطرنشان کرد : مسکن های مهری که جایگاه و درگاه نصب آسانسور در زمان ساخت در آن ها تعبیه شده ۲۰۰ بلوک است که امیدواریم قبل از ۲۲ بهمن امسال این پروژه به پایان برسد .

    امیری همچنین درباره محوطه سازی مسکن های مهر گفت : این پروژه نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان پیمانکار آن مشخص و تامین اعتبار شده است که همزمان با پروژه نصب آسانسورها در دستورکار قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در ...

    |

    مصوبات کمیته فنی به کمیسیون ماده پنج و سپس به دفتر نظارت بر طرح‌های وزارت راه و شهرسازی ارسال و نهایت پس از تایید معاونت عمرانی استانداری به مراجع ذی‌ربط ابلاغ می‌شود . در این طرح حدود ۶۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن زمین تامین می‌شود .

    |

    مقرر شد مشاور طرح جامع رودبارجنوب ، اصلاحات صورت‌جلسه را انجام دهد و مدارک طرح را جهت بررسی و ابلاغ به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ارائه کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر کارگروه املاک و مستغلات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ممنوعیت پیش فروش ساختمان توسط بنگاه های معاملات املاک و ...

    |

    جنوب کرمان آمادگی جهت جذب سهمیه سایر استان‌هایی که در جذب قیر موفق نبودند به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند .

    |

    نظرات کاربران