در حال بارگذاری ...
  • ۷۸۰۰ واحد حیاط دار در سایت اسلام آباد قنوات قم احداث می‌شود

    واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به ظرفیت تولید مسکن سایت ۵۴۵ هکتاری اسلام آباد قنوات در این استان ، گفت: در این سایت احداث هفت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به صورت یک طبقه حیاط دار طراحی شده است .

    مهران اسدی با اشاره به الحاق سایت ۵۴۵ هکتاری مسکن اسلام آباد به شهر قنوات ، عنوان کرد : طرح جوانی جمعیت و واگذاری انفرادی به متقاضیان مهم‌ترین ویژگی‌های سایت اسلام آباد قنوات در قالب طرح نهضت ملی مسکن است .

    وی با اشاره به قرارگیری استان قم در بین استان‌های برتر در ساخت مسکن ، ابراز کرد : واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

    اسدی با اشاره به ظرفیت تولید مسکن سایت ۵۴۵ هکتاری اسلام آباد قنوات در این استان ، گفت : در این سایت احداث هفت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به صورت یک طبقه حیاط دار طراحی شده است . طرح نهضت ملی مسکن در سایت پرنیان ، طایقان ، اسلام آباد قنوات ، شهر دستجرد و جعفرآباد به صورت ویلایی اجرا می‌شود .

    وی با بیان اینکه متراژ زمین‌های این طرح در اسلام آباد قنوات بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر مربع است، خاطرنشان کرد : هم اینک افزون بر ۷۰ هزار واحد مسکونی در سایت های مختلف مسکن این استان در حال احداث است .




    مطالب مرتبط

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    نظرات کاربران