در حال بارگذاری ...
  • شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید شد

    شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان را در سوابق فعالیتی خود دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی «شهرام ملکی» را به عنوان سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید منصوب کرد .

    فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی ، در حکمی «شهرام ملکی» را به عنوان سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید منصوب کرد .

    وزیر راه و شهرسازی خطاب به «شهرام ملکی» در حکم خود آورده است : نظر به تعهد و تجارب ارزنده و توانمندی‌های مدیریتی و اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید» منصوب می‌شوید .

    در ادامه این حکم آمده است : امید است با اتکال به خداوند متعال ، ضمن استفاده ظرفیت‌های همکاران آن مجموعه و در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام ، سند چشم انداز و برنامه هفتم توسعه نسبت به انجام تکالیف و وظایف محوله در راستای دستیابی به اهداف دولت وفاق ملی اهتمام ورزید .

    گفتنی است ، شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان را در سوابق فعالیتی خود دارد .




    مطالب مرتبط

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

    |

    چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

    |

    نظرات کاربران