در حال بارگذاری ...
  • نسرین وزیری سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی شد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو وزارتخانه ، در وزارت مسکن و شهرسازی یک دوره مسولیت اداره کل روابط عمومی بر عهده بانوان قرار گرفته بود .

    با حکم فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی ، «نسرین وزیری» به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب شد .

    وزیر راه و شهرسازی خطاب به نسرین وزیری در حکم خود آورده است : نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید .

    در این حکم آمده است : انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، تدوین و نشر پیوست رسانه‌ای پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده و در دست اجرا در ابعاد مختلف در دستور کار قرار گیرد و ضمن تعامل با جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور اطلاع رسانی کلیه فعالیت‌ها به طور مستمر به مردم عزیز کشورمان انجام شود .

    «نسرین وزیری» دارای دکتری علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی(در حال دفاع) بوده و سابقه ریاست مرکز اطلاع رسانی ، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور را دارد .

    وزیری، در سوابق خود نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسات ستاد اقتصادی وزارت امور خارجه ، مسئول اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور ، مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین‌الملل و عضو هیئت رئیسه سازمان نقشه‌برداری کشور را دارد .

    وی پیش از این نزدیک به ۱۷ سال سابقه فعالیت رسانه ای در خبرگزاری ها و روزنامه های متعدد داشته است .

     




    مطالب مرتبط

    در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

    |

    قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران