در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خوزستان مجموع عملکرد این استان در طرح نهضت ملی مسکن را ۱۳۱ هزار و ۷۹۶ واحد دانست و گفت : عملیات اجرایی بیش از ۵۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده و زمین مستعد برای ۷۳ هزار واحد مسکونی هم آماده شده و در حال شروع است .

    ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خوزستان و ضمن بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این استان افزود : از مجموع ۵۸ هزار واحد مسکن این استان ۱۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن شهری ، ۹ هزار واحد شهری دارای تسهیلات خودمالکی ، ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد بازسازی شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بیش از ۱۹ هزار واحد نوسازی مسکن توسط شرکت بازآفرینی شهری آغاز شده است .

    وی در ادامه اعلام کرد : در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت ، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است . اراضی مناسب برای ۵۱ هزار و ۱۲۴ واحد جهت پروژه‌های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت و همچنین اراضی لازم برای ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب دهکده‌های شهری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان در حال آغاز است .

    به گفته مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    اولین سفر استانی ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در دولت چهاردهم به خوزستان و بررسی عملکرد این استان در طرح نهضت ملی مسکن بوده است.




    مطالب مرتبط

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    در روند اجرای پروژه‌ها بسیاری از مسائل و مشکلات وجود دارد که تنها از طریق پیگیری دقیق از نزدیک قابل شناسایی و رفع هستند و نمی‌توان این مشکلات را از مرکز مرتفع کرد . بنابراین بازدید مدیران ستادی از نزدیک ضروری و الزامی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    |

    نظرات کاربران