در حال بارگذاری ...
  • آغاز احداث ۳۵ مدرسه در سایت های نهضت ملی مسکن استان قم

    طرح نهضت ملی مسکن صرفا ساخت واحدهای مسکونی نیست و تامین همزمان خدمات روبنایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مسئول دبیرخانه شورای تامین مسکن استان قم از شروع و تسریع ساخت ۳۵ مدرسه در سایت‌های مسکن ملی استان خبر داد .

    محمد علی استادعلی اظهار کرد : با پرداخت ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به سازمان نوسازی مدارس استان ، اقدامات مربوط به ساخت ۳۵ مدرسه در سایت‌های ۵۶۰ هکتاری ، سایت پرنیان و قنوات و سایر سایت ها شروع می شود .

    وی افزود : متناسب با پیشرفت ساخت مدارس در این سایت‌ها ، مبالغ دیگری به حساب سازمان نوسازی مدارس واریز می‌شود . در سایت ۵۶۰ هکتاری ۱۴ مدرسه و در سایت های یک طبقه حیاط دار پرنیان و قنوات هر کدام چهار مدرسه مطابق با طرح تفصیلی احداث خواهد شد .

    مسئول دبیرخانه شورای تامین مسکن استان قم گفت : طرح نهضت ملی مسکن صرفا ساخت واحدهای مسکونی نیست و تامین همزمان خدمات روبنایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

    به گفته استادعلی تمامی کاربری ها و سرانه ها از جمله آموزشی ، بهداشتی – درمانی ، ورزشی ، مذهبی  و.... در داخل سایت ها طراحی شده اند و دستگاه های مرتبط باید در ساخت و احیای این خدمات مشارکت فعالانه داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

    |

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    فناوری‌های نوین همچنین تاثیرات قابل توجهی بر تولید مسکن در استان‌های دارای کمبود زمین به ویژه در استان گلستان که به طور جدی با این معضل روبرو هستیم ، داشته و راه حلی موثر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است .

    |

    نظرات کاربران