در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از پروژه ۴۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن

    این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث است و شامل ۱۲ بلوک با واحدهای ۳۰ ، ۳۶ و ۵۴ متری است ، هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت دیوارچینی و اجرای تأسیسات قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور در محل پروژه ۴۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن گرگان ، ضمن بررسی دقیق روند اجرای این پروژه ، بر ضرورت تسریع در تکمیل مراحل باقیمانده تأکید کرد و خواستار افزایش سرعت کار با حفظ کیفیت شد.

    سید محمد حسینی با رویکرد نظارت بر روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گرگان ، از پروژه ۴۸۸ واحدی سایت آرامش نهضت ملی مسکن گرگان بازدید کرد .

    این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث است و شامل ۱۲ بلوک با واحدهای ۳۰ ، ۳۶ و ۵۴ متری است ، هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت دیوارچینی و اجرای تأسیسات قرار دارد .

    در این بازدید ، مدیرکل راه و شهرسازی با بررسی دقیق روند اجرای پروژه ، بر ضرورت تسریع در تکمیل مراحل باقیمانده تأکید کرد و خواستار افزایش سرعت کار با حفظ کیفیت شد .

    حسینی ضمن بیان اهمیت این پروژه برای تأمین مسکن خانوارها ، بر تلاش بیشتر پیمانکاران و عوامل اجرایی برای تحقق تعهدات و تحویل به‌موقع واحدها تا سال آینده تأکید کرد .

    گفتنی است که پیش‌بینی می‌شود با تکمیل مراحل باقی‌مانده و توجه به اولویت‌های اجرایی، واحدهای این پروژه طبق برنامه در سال ۱۴۰۴ به متقاضیان تحویل شود .




    مطالب مرتبط

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت .

    |

    برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    نظرات کاربران