در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در جهت تامین خدمات زیربنایی طرح نهضت ملی مسکن سمنان

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در حاشیه هفتاد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان از پرداخت قسط اول راه و شهرسازی استان به مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال جهت تامین خدمات زیربنایی در سایت های نهضت ملی مسکن استان خبر داد .

    سید محمد حسینی طباطبایی در حاشیه هفتاد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : مطابق مصوبه شورای عالی مسکن در سال ۱۴۰۲ مبنی بر پرداخت یک سوم هزینه خدمات زیربنایی سایت های نهضت ملی مسکن توسط وزارت راه  و شهرسازی ، در هفته اخیر مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال توسط راه و شهرسازی استان به حساب دستگاه های خدمات رسان جهت تامین خدمات زیربنایی(آب و برق) در سایت های نهضت ملی مسکن استان پرداخته شد .

    حسینی طباطبایی ادامه داد : تامین خدمات زیربنایی با توجه به روند پیشرفت فیزیکی در هریک از سایت‌ها و پروژه‌ها انجام می‌شود و پروژه‌های آماده افتتاح و بهره برداری تا پایان سال در اولویت تامین خدمات زیربنایی هستند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اضافه کرد : هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تصریح کرد : در هفتاد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان مقرر شد تا  شهرداری‌ سمنان به زودی نسبت به اتمام عملیات آماده‌سازی در شهرک کوهسار منطقه روزیه و شروع عملیات آماده‌سازی در سایت ۵۵ و ۲۰۵ هکتاری اقدام کند .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است .

    |

    با توجه به تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن و تایید نهایی افراد دارای شرایط در شهرستان گرمسار باید برای یک‌هزار و ۲۰۰ متقاضی دیگر زمین تامین شود که برای رفع این مشکل ، اداره کل راه و شهرسازی با برخی مالکان خصوصی در حال توافق است .

    |

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران