در حال بارگذاری ...
  • مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان آبان ماه برگزار می‌شود

    متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با بیان اینکه مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۱۷ و ۱۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود ، از آغاز ثبت‌نام در این دوره از آزمون‌ها خبر داد و گفت : ثبت نام تا ۱۰ مهر ادامه دارد .

    حامد مانی‌فر از آغاز ثبت‌نام مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان خبر داد .

    مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با بیان اینکه این دوره از آزمون‌ها ، پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود گفت : ثبت‌نام این دوره از مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان از روز گذشته ۳ مهر آغاز شده و تا ۱۰ مهر ادامه دارد . متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها  به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند .

    مانی‌فر توضیح داد : آزمون‌های مهندسی در ۷ رشته شامل ؛ معماری صلاحیت‌های (نظارت ، اجرا و طراحی) ، عمران صلاحیت‌های (نظارت ، محاسبات ، اجرا) ، تاسیسات برقی صلاحیت‌های (نظارت ، طراحی ، اجرا)، تاسیسات مکانیکی صلاحیت‌های (نظارت ، طراحی ، اجرا) ، شهرسازی ، نقشه‌برداری و ترافیک است . همچنین آزمون‌های صلاحیت (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) ، صلاحیت (ارزیابی ، طرح و اجرای بهسازی) و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی در این دوره پیش‌بینی شده است .

    به گفته وی ، آزمون‌های کاردانی شامل رشته‌های معماری ، عمران ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری نیز در این دوره برگزار می‌شود . داوطلبانی که در آزمون مردادماه رشته معماری (طراحی) مردود شده و درخواست بازنگری در نتیجه آزمون خود را ثبت کرده‌اند ، در صورت قبولی پس از اعمال بازنگری ، مبلغ پرداختی بابت ثبت‌نام به کیف پول پروفایل شخصی آن‌ها عودت داده خواهد شد .

    گفتنی است ، پیش تر و در مردادماه مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور برگزار و نتایج آن نیز به شرکت‌کنندگان اعلام شد .




    مطالب مرتبط

    رویکرد اصلی ویرایش جدید ، تمرکز بر افزایش تحقق‌پذیری آن با تمرکز بر ۴ حوزه فنی ، اجرایی ، حقوقی و اقتصادی است . بی‌نقص‌ترین قوانین از نقطه نظر فنی ، بدون وجود بستر مناسب برای تحقق‌پذیری در بخش‌های اجرایی ، حقوقی (ضمانت اجرا) و اقتصادی (توجیه‌پذیر بودن) قادر به دستیابی به ...

    |

    رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

    |

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

    |

    همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    نظرات کاربران