در حال بارگذاری ...
  • مدرسه ۹ کلاسه پسرانه در شهر جدید پرند افتتاح شد

    شرکت عمران شهر جدید پرند در راستای توسعه سرانه‌های فضای آموزشی ، این مدرسه را در محله مپسا در زمینی به مساحت ۱۳۶۸ متر مربع و زیربنای ۱۰۱۷ متر مربع با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و مطابق با استانداردهای آموزشی به آموزش و پرورش تحویل داد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدرسه ۹ کلاسه پسرانه شهید کرم پور با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند و مسئولان شهرستان رباط کریم و شهر پرند افتتاح شد .

    همزمان با بازگشایی مدارس ، مدرسه ۹ کلاسه شهید کرم‌پور در شمال فاز ۵ ، محله مپسا ، با حضور آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ، حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم ، کاظمی امام جمعه ، پایدار شهردار پرند ، عشوری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و سایر مسئولان اداری و انتظامی شهرستان رباط کریم و پرند افتتاح شد .

    صیادی ، مدیرعامل شهر جدید پرند ، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این دوره ، گفت : مدرسه شهید فرید کرم‌پور به نام شهید مدافع امنیت پرند نام‌گذاری شده است .

    در آیین افتتاح مدرسه شهید کرم‌پور ، پس از نواخته شدن زنگ مدرسه ، دانش‌آموزان با دریافت گل به کلاس‌های درس وارد شدند .

    شرکت عمران شهر جدید پرند در راستای توسعه سرانه‌های فضای آموزشی ، این مدرسه را در محله کم‌برخوردار مپسا در زمینی به مساحت ۱۳۶۸ متر مربع و زیربنای ۱۰۱۷ متر مربع با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و مطابق با استانداردهای آموزشی به آموزش و پرورش تحویل داد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شرکت عمران شهر جدید پرند با فراخوانی از واگذاری تعدادی زمین تجاری ، آموزشی ، ورزشی ، درمانی و تفریحی - توریستی از طریق ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    از مجموع ۳۳۵۰۰ واحد مسکونی شهر پرند که در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع شده بنابر تاریخ قرارداد اولین نسل پروژه های نهضت ملی پرند در دولت جدید به شرط تامین زیرساخت‌ها آماده بهره‌برداری است و با تامین زیرساخت ها ظرف دو ماه آینده تحویل مردم خواهد شد .

    |

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    نظرات کاربران