در حال بارگذاری ...
  • انجام قرعه کشی ۱۷۰ متقاضی طرح‌ جوانی جمعیت در شهر جدید بینالود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم‌ قرعه کشی طرح جوانی جمعیت برای ۱۷۰ متقاضی در شهر جدید بینالود برگزار شد .

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی) ، مراسم‌ قرعه کشی طرح جوانی جمعیت برای ۱۷۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در شهر جدید بینالود برگزار شد .

    در مراسم‌ قرعه کشی طرح جوانی جمعیت که با حضور بخشدار احمد آباد ، نمانیده دادستانی مشهد ، مدیر عامل شهر جدید بینالود ، رییس اداره راه و شهرسازی مشهد و مسئول مصوبات جوانی جمعیت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد ، قرعه‌کشی ۱۷۰ متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در محل بخشداری احمدآباد انجام شد .

    رضا ناصری تاجور ، رییس اداره راه و شهرسازی مشهد در حاشیه این جلسه گفت : افرادی که شماره قطعات زمین آنها مشخص شده پس از دریافت پیامک هر چه سریع‌تر به شرکت عمران شهر جدید بینالود مراجعه کنند و پیگیر واگذاری قراردادها باشند تا کارهای اجرایی آغاز شود .




    مطالب مرتبط

    تعداد کل ثبت نامی های تایید شده این دو طرح در این شهر ۱۳۹ نفر بوده که در راستای اجرای قانون طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر فرادنبه ۳۹ قطعه زمین ۱۶۲ متری میان ۳۹ نفر از واجدین شرایط که بر اساس سامانه اولویت بندی شده بودند قرعه کشی شد ؛ سهم جوانی جمعیت در این قرعه کشی ...

    |

    یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    |

    با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

    |

    بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح‌گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در شهرهای ماهشهر ، دزفول ، آبادان و خرمشهر زمین‌ها احصا شده و عملیات آماده‌سازی زمین‌ها هم پیشرفت خوبی داشته ...

    |

    با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان ۲ پیمانکار در سایت ۵۵ متری و یک پیمانکار در سایت ۶۰ هکتاری مشغول به کار می‌باشند که تاکنون در سایت ۵۵ متری بیش از ۵۰ درصد و در سایت ۶۰ متری بیش از ۳۰ درصد از این طرح انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران