در حال بارگذاری ...
  • تصویب مطالعات سطح یک بافت‌های ناکارآمد و نیازمند بازآفرینی شهرهای شوشتر ، رامهرمز و دزفول

    بسته‌های تشویقی نوسازی بافت فرسوده فرصت بسیار مهم و مناسبی برای توسعه پایدار شهری است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تصویب مطالعات سطح یک بافت‌های ناکارآمد و نیازمند بازآفرینی شهرهای شوشتر ، رامهرمز و دزفول خبر داد .

    شبنم کوچک‌پور با بیان اینکه کمیسیون ماده پنج نقش بسیار مهم و تأثیرگذار در روند عمرانی و توسعه پایدار شهری استان و تصویب طرح‌های شهری در محدوده شهرها دارد ، تصریح کرد : مطالعات سطح یک بافت‌های ناکارآمد و نیازمند بازآفرینی شهرهای شوشتر ، رامهرمز و دزفول و همچنین ضابطه تشویقی شهر شوش در کمیسیون ماده ۵ استان به تصویب رسید .

    وی افزود : بسته‌های تشویقی نوسازی بافت فرسوده فرصت بسیار مهم و مناسبی برای توسعه پایدار شهری است .

    معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه بسته تشویقی بافت‌های تاریخی ، در ۱۳ بند مشتمل بر الزامات قانونی و مشوق‌های کالبدی است ، گفت : ظرفیت‌سازی در بافت و توانمندسازی ساکنان به عنوان پیش‌نیاز اقدامات کالبدی مورد تاکید قرار گرفته است .

    وی خاطرنشان کرد : کلیه موارد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در حوزه شهرسازی را خارج از نوبت بررسی خواهیم کرد تا این طرح ملی در موعد مقرر به سرانجام برسد .




    مطالب مرتبط

    بسته تشویقی بافت های تاریخی ، ضمن تاکید بر اهمیت توجه به ارزش‌های تاریخی و هویت فرهنگی محدوده‌ها ، اجرای «قانون حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی - فرهنگی» را ضرورتی انکارناپذیر عنوان کرده و تهیه طرح‌های ویژه حفاظت و احیای محدوده بافت‌های تاریخی ـ فرهنگی» را پیش‌شرط ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : در راستای اجرای قانون حدنگاری ، طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از پنج هزار ...

    |

    طبق برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی مکلف شده‌ایم هر آنچه که از واحدهای مسکن مهر در سطح استان باقیمانده تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین‌تکلیف شوند .

    |

    ۳۲ طرح بازآفرینی شهری در استان خوزستان در راستای خدمت رسانی به بافت های ناکارآمد شهری در شهرهای استان در سالهای گذشته تا کنون مصوب شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تایید نهایی ۱۷ هزار و ۲۰۰ متقاضی  طرح جوانی جمعیت در استان خوزستان ...

    |

    نظرات کاربران