در حال بارگذاری ...
  • اهتمام بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی در پروژه‌های آماده‌سازی نهضت ملی مسکن

    رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در طراحی و اجرای طرح‌ها از ضروریات است و عملیات اجرایی پروژه‌ها از اولین مراحل آماده‌سازی با آخرین استانداردها و بر اساس فناوری‌های نوین و با مطالعات کامل انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن گفت : اهتمام ویژه‌ای در زمینه رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در پروژه‌های سازمان وجود دارد .

    ارسلان مالکی در نشست آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن گفت : اهتمام ویژه‌ای در زمینه رعایت ضوابط و مقررات  شهرسازی در پروژه‌های سازمان وجود دارد .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود : رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در طراحی و اجرای طرح‌ها از ضروریات است و عملیات اجرایی پروژه‌ها از اولین مراحل آماده‌سازی با آخرین استانداردها و بر اساس فناوری‌های نوین و با مطالعات کامل انجام می‌شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد تصویب حدود یک هزار هکتار زمین در شهرهای قم ، قزوین و جیرفت در شورای‌عالی معماری و شهرسازی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اراضی بتوانند بخشی از کسری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرها را برطرف کنند .

    در این نشست همچنین گزارش بانک زمین از آخرین وضعیت تامین اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن  و گزارش دفتر طرح‌ها و الگوهای ساخت در خصوص پروژه‌های در دست طراحی در سازمان ارائه شد .




    مطالب مرتبط

    نهضت ملی مسکن تنها مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی نیست ، بلکه طرح دولت است که همه دستگاه‌های باید کمک کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن بر ضرورت نظارت کیفی بر عملکرد مشاوران ...

    |

    تمامی طرح‌های سازمان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن پیش از آنکه به اجرا برسند باید تاییدیه این کمیته‌ها را کسب کنند . این مطالعات به غیر از مطالعات تخصصی است که برای مکان‌یابی الحاق اراضی به محدوده شهرها صورت می‌گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

    |

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    نظرات کاربران