در حال بارگذاری ...
  • استان تهران پیگیر اجرایی شدن بسته‌های تشویقی شهرسازانه در محلات هدف بازآفرینی است

    مصوبه جدید ، تراکم تشویقی و امکان کاهش ضریب تامین پارکینگ و بسیاری موارد دیگر را در نظر قرار داده است و می‌تواند محرک خوبی برای ساخت و ساز باشد و اگر بتوانیم هزینه تمام شده ساخت را در محلات کاهش بدهیم به موفقیت نائل شده‌ایم و سرمایه گذاران و مردم در این صورت از بسته‌های تشویقی استقبال خواهند کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : در اجرای بسته ۱۹ بندی ابلاغی شهرسازانه پیگیر اجرایی شدن بسته‌های تشویقی در ۳۳ شهر مشمول استان هستیم .

    لیلا آقا علیخانی بسته جدید نوسازی بافت‌های فرسوده را محرک قوی و تسریع کننده موضوع بازآفرینی برشمرد و تصریح کرد : نوسازی موضوعی چند وجهی است که مسائل کالبدی ، اجتماعی و فرهنگی را در بر می‌گیرد و بسته شهرسازانه یک سیاست موزون و متوازن برای ارتقای خدمات در محلات ناکار آمد شهری است .

    وی گفت : مصوبه جدید ، تراکم تشویقی و امکان کاهش ضریب تامین پارکینگ و بسیاری موارد دیگر را در نظر قرار داده است و می‌تواند محرک خوبی برای ساخت و ساز باشد و اگر بتوانیم هزینه تمام شده ساخت را در محلات کاهش بدهیم به موفقیت نائل شده‌ایم و سرمایه گذاران و مردم در این صورت از بسته‌های تشویقی استقبال خواهند کرد .

    علیخانی در ادامه گفت : در ادامه سیاست‌های اجرای بسته ۱۹ بندی ابلاغی وزیر وقت راه و شهرسازی مقرر گردید بسته‌های شهرسازانه در ۳۳ شهر از شهرستان‌های مشمول استان به جد پیگیری گردد که در همین راستا در جلسه کمیسیون ماده ۵ روز جاری جهت اجرایی شدن بسته تشویقی شهرهای فردوسیه و باغستان امروز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت .

    لازم به ذکر است از دیگر موارد مطروحه در جلسه کاری کمیسیون مذکور بررسی پرونده مربوط به شهرهای پاکدشت ، قدس ، شهریار ، اندیشه و باغستان بوده است .

    وی در پایان تصریح کرد : تاکنون بسته‌های تشویقی ۱۲ شهر مصوب شده است و ۸ شهر نیز در دست اتمام و تصویب است .




    مطالب مرتبط

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با حضور در شهرستان اسلامشهر و پیگیری موضوعات مسکن ملی این شهرستان مذاکراتی با فرماندار ، ...

    |

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    نظرات کاربران