در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۱۹۴ هزار هرمزگانی در طرح نهضت ملی مسکن

    سهم استان هرمزگان برای ساخت مسکن ملی ۶۶ هزار واحد است که تاکنون ۲۱ هزار واحد آن ساخته و تحویل داده شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان از ثبت نام ۱۹۴ هزار هرمزگانی تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    سعید حاجبی از نام نویسی ۱۹۴ هزار هرمزگانی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : از این شمار ۶۴ هزار تن از واجدان شرایط تایید نهایی شده‌اند و ۳۱ هزار تن هم سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کرده‌اند .

    معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان افزود : پیامک‌هایی با محتوای هشدار حذف از طرح مسکن ملی استان هم هیچ اعتباری ندارد و شهروندان از این طرح حذف نمی‌شوند . در صورت پرداخت دیرموقع و با فاصله‌ی زمانی ، تحویل واحدهای مسکونی هم با تاخیر صورت می‌گیرد .

    معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان افزود : اقساط تسهیلات پرداختی هم ماهانه ۷ میلیون تومان مصوب شد .

    سهم استان هرمزگان برای ساخت مسکن ملی ۶۶ هزار واحد است که تاکنون ۲۱ هزار واحد آن ساخته و تحویل داده شد .

    طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ هم‌زمان با سراسر کشور در هرمزگان آغاز شده است .




    مطالب مرتبط

    تسریع در عملیات آماده سازی و تحویل زمین‌های مسکونی به واجدین شرایط شهر جدید گلمان ارومیه توسط پیمانکار پروژه مورد انتظار بوده و این موضوع به جد پیگیری می‌شود .

    |

    بر اساس اعلام بانک مسکن ، تاکنون ۶۳ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن به بهره‌برداری و فروش اقساطی رسیده است که بالاترین عملکرد در کل شبکه بانکی بوده و روند فوق با جدیت پیگیری می‌شود .

    |

    در طرح‌های مسکن حمایتی به دلیل عدم تمکن مالی اقشار کم درآمد و محروم در تأمین سهم آورده عملا دامنه پوشش این طرح‌ها به دهک‌های میانی تغییر یافته که آمار و ارقام طرح نهضت ملی مسکن حاکی از آن است .

    |

    پس از مالکیت زمین و اخذ استعلامات موردنیاز ، موضوع در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان مورد موافقت قرار گرفت و سپس در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در تیرماه ۱۴۰۳ با الحاق آن به محدوده شهر عسگران جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد .

    |

    این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو سه استان نمونه کشور است . تکمیل آورده نهایی برای متقاضیان بسیار سخت است و متاسفانه تاخیر در آورده های مردمی هم باعث می شود مراحل پایانی پروژه به چالش کشیده شود .

    |

    نظرات کاربران