در حال بارگذاری ...
  • صدور گواهی عضویت در صورت تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی

    درصورتی که داوطلبان مذکور ظرف مدت زمان تعیین شده و مقرر طبق برنامه زمان بندی انتخابات نسبت به پیگیری و تکمیل مدارک تمدید پروانه اشتغال به کار اقدام ننمایند اسامی آنها از لیست نامزدهای واجد شرایط انتخابات هیأت مدیره سازمان استان حذف می گردد . 

    به گزارش پرتال جامع بازآفرینی شهری ، هیأت اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در اطلاعیه شماره ۴ خود اعلام کرد , داوطلبانی که برای تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی خود اقدام نموده اند گواهی عضویت صادر می شود .

    در این اطلاعیه آمده است : حسب درخواست و مراجعات مکرر برخی از متقاضیان عضویت در هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، مبنی بر اطاله روند صدور تمدید پروانه‌های اشتغال به کار مهندسی به دلیل مقارن شدن زمان ثبت‌نام در انتخابات با ایام ثبت اظهارنامه‌های مالیاتی مؤدیان در سازمانهای امور مالیاتی کشور ، هیأت اجرایی انتخابات طی مکاتبه با اداره کل راه و شهرسازی استان و موافقت مدیرکل محترم مقرر نمود ، گواهی عضویت معتبر داوطلبانی که تقاضای تمدید پروانه اشتغال به کار خود را به سازمان استان ارائه و ثبت نموده اند و تمدید پروانه اشتغال به کار ایشان هیچ منع قانونی بجز ارائه گواهی مفاصا حساب مالیاتی ندارد و به اداره امور مالیاتی معرفی شده اند توسط واحد عضویت و امور پروانه ، صادر و به هیات اجرایی انتخابات ارسال نمایند . بدیهی است در صورتی که داوطلبان مذکور ظرف مدت زمان تعیین شده و مقرر طبق برنامه زمان بندی انتخابات نسبت به پیگیری و تکمیل مدارک تمدید پروانه اشتغال به کار اقدام ننمایند اسامی آنها از لیست نامزدهای واجد شرایط انتخابات هیأت مدیره سازمان استان حذف می گردد . 




    مطالب مرتبط

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

    |

    در حالی که افزایش سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی و واقعی شدن این خدمات قطعا نقش تعیین کننده‌ای در تعیین میزان سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی خواهد داشت .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    مطالعات انجام شده نشان‌می‌دهد به‌ازای هر ۶۹.۷ مترمربع مسکن که ساخته می‌شود ، یک شغل در کشور ایجاد می‌شود . علاوه بر این ، حدود ۴۰ درصد انرژی کشور هم در حوزه ساختمان و مسکن مصرف می‌شود و این موضوع با توجه به هدف‌گذاری انجام شده تمرکز سرمایه‌گذاری در این بخش را هم مضاعف ...

    |

    نظرات کاربران