در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن در استان تهران تا پایان سال ۱۴۰۰

    لازم است برای نیل به این هدف روزانه ۴ ساعت از زمان کاری فرمانداران به موضوعات بازآفرینی اختصاص یابد .

    به گزارش پرتال جامع بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از هدف گذاری برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن در استان تهران در بافتهای ناکارآمد و سکونتگاه‌های غیررسمی تا پایان برنامه ششم توسعه (سال ۱۴۰۰) خبر داد .

    محمد نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این مطلب در دومین ستاد بازآفرینی استان تهران گفت : نقش فرمانداران و شهرداران در نیل به این هدف گذاری برجسته و قابل توجه است .

    در این جلسه همچنین مقیمی استاندار تهران ضمن بیان این مطلب که فرمانداران مسئول سیستم پروژه‌های بازآفرینی شهرستان‌هایشان هستند ، تصریح کرد : لازم است برای نیل به این هدف روزانه ۴ ساعت از زمان کاری فرمانداران به موضوعات بازآفرینی اختصاص یابد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین در جلسه مذکور گفت : امیدوارم شهر بدون طرح بازآفرینی نداشته باشیم و ۶۳ محله هدف استان تهران با توافق و پای کار آمدن فرمانداران و شهرداران هر چه سریعتر مشخص شود تا هدف گذاری ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن تا پایان برنامه ششم توسعه محقق شود .




    مطالب مرتبط

    تمام پرونده‌های مطرح شده مربوط به شهر ارومیه بوده که با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد . نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی ، قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران