در حال بارگذاری ...
  • تعریف ۱۹ پروژه بازآفرینی شهری در استان کردستان

    در راستای توانمندسازی و بازآفرینی ۱۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که نکته قابل توجه این است که ۱۰۰ درصد تخصیص را گرفته ایم .

    به گزارش پرتال جامع بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه ۱۹ پروژه در تمام شهرهای استان تعریف شده است ، گفت : سه پروژه از این تعداد ۸۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت دارد .

    شهرام ملکی گفت : براساس آمار ۵۱ درصد کل مساحت در ۲۵ درصد بافت ناکارآمد شهری ساکن هستند و ۸/۴۸ درصد جمعیت در ۱۸ دصد مساحت شهری سنندج سکونت دارند . ۵ پهنه در شهرهای مختلف استان تعریف شده که ایجاد بستر برای توانمندسازی این مناطق و تلاش برای جلوگیری از افزایش روند آنها به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد .

    ملکی افزود : این بافت های فرسوده در بانه ، مریوان و بیجار هم وجود دارد که در هر شهر مشکلات آنها متفاوت است . از این رو باید به منظور رفع این مشکل برای هر کدام از شهرها نسخه خاص خود را پیچید . در راستای توانمندسازی و بازآفرینی ۱۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که نکته قابل توجه این است که ۱۰۰ درصد تخصیص را گرفته ایم .

    ملکی بیان کرد : در حوزه نواحی منفصل شهری در سطح سنندج و استان حدود ۲۵ میلیارد تومان ظرفیت به ما داده شده است .




    مطالب مرتبط

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    نظرات کاربران