در حال بارگذاری ...
  • فراخوان عمومی برای احیا و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری بوشهر

    درخواست متقاضیان واجد شرایط که توانایی فعالیت در حوزه‌های مختلف در محلات هدف بازآفرینی در سطح استان را دارا هستند پس از بررسی در کمیته ارزیابی‌شده و در صورت تائید صلاحیت پرونده آن‌ها به شرکت بازآفرینی شهری ایران جهت صدور گواهی مربوطه ارسال خواهد شد .

    به گزارش پرتال جامع بازآفرینی شهری ، معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : اشخاص غیردولتی که دارای صلاحیت‌های لازم برای احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری هستند می‌توانند با مراجعه به سایت و یا سامانه ماده ۴ شرکت بازآفرینی شهری ایران جهت ثبت‌نام اقدام کنند .

    سید محمود دستغیبی اظهار کرد : با توجه به ماده ۴ قانون حمایت از احیا ، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری ، مصوب ۱۳۸۹ وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد قسمتی از اختیارات خود را به شرکت‌ها یا سازمان‌های دارای صلاحیت واگذار کند .

    معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد : درخواست متقاضیان واجد شرایط که توانایی فعالیت در حوزه‌های مختلف در محلات هدف بازآفرینی در سطح استان را دارا هستند پس از بررسی در کمیته ارزیابی‌شده و در صورت تائید صلاحیت پرونده آن‌ها به شرکت بازآفرینی شهری ایران جهت صدور گواهی مربوطه ارسال خواهد شد .

    وی افزود : متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://۸۲.۹۹.۲۲۷.۲۶/made۴ و یا درگاه سامانه ماده ۴ در سایت بازآفرینی شهری ایران ، پس از ثبت‌نام ، تکمیل مدارک و دریافت کد رهگیری ، نسبت به پیگیری اخذ صلاحیت اقدام کنند .

    معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان یادآور شد : متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره هماهنگی ستادهای بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

    |

    بازآفرینی شهری یکی از طرح های بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی است که بصورت برنامه ای مدّون و هدفمند توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران پیش می رود و لازم است تا اداره کل نیز اهتمام ویژه ای جهت اجرای طرح های بازآفرینی به ویژه در حوزه نوسازی مسکن داشته باشد .

    |

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی میزان تسهیلات نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده از ۳۰ هزار واحد به ۴۰ هزار واحد افزایش یافت که باید قرارداد آن تا پایان سال با بانک عامل بسته شود .

    |

    نظرات کاربران