در حال بارگذاری ...

شهرداری تهران تا پنج سال آینده نباید هیچ پروانه ساخت مسکن صادر بکند

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، میرزایی معاون شهرداری تهران در هجدهمین همایش سیاست های توسعه مسکن با توجه به وضعیت ساخت و ساز مسکن در تهران گفت : جهت بهبود اوضاع فعلی باید از هم اکنون تا پنج سال آینده هیچ پروانه ساختی صادر نگردد .             

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

تاکنون اقدامات خوبی با همکاری شهرداری تهران و دانشگاه علم و صنعت برای طراحی این پروژه انجام شده است .

|

متقاضی بعد از دریافت پیامک ، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزئیات اطلاع رسانی شده است ، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند .

|

برخی از حفره‌ها و تونل‌های زیرسطحی در شهر تهران و سایر کلانشهرها قابل شناسایی است و برخی نیز قابل شناسایی نیستند . زیرا عامل به وجود آورنده برخی از آنها ناشی از گسیختگی لوله‌ها و فرسودگی تاسیسات شهری ، مسدود کردن مسیرهای جریان آب و عوامل متعدد است .

|

پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) پس از انتقال خط راه آهن تهران - تبریز به زیرزمین ، با رویکرد کاهش شکاف اجتماعی ، افزایش سرانه فرهنگی ، ورزشی ، اقتصادی و رفاهی مناطق کم برخوردار ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران ، بر روی بام این تونل در محدوده‌ای به طول تقریبی ۹ کیلومتر و کشیدگی شرقی - ...

|

موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

|

نظرات کاربران