در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی مشهد توسط وزیر راه و شهرسازی

    ۱۶ طرح افتتاح وزیر در پروژه‌های بازآفرینی و سکونتگاه‌های غیررسمی حاشیه شهر مشهد شامل سه پروژه فضای آموزشی و فرهنگی ، یک پروژه ورزشی ، یک پروژه بهداشت و درمان ، زیباسازی پارک و بهسازی اجرای شبکه فاضلاب هرکدام یک پروژه بود که در کنار دو پروژه بهسازی و بهبود معابر و همچنین هفت پروژه تامین برق و روشنایی افتتاح شد .

    به گزارش پرتال جامع بازآفرینی شهری ، در سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی ۳ پروژه فرهنگی ، درمانی و ورزشی از مجموع ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد طی مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی افتتاح شد .

    عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز ۱۹ مهرماه همراه با استاندار خراسان‌رضوی ، عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان خراسان‌رضوی جهت افتتاح ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد طی مراسمی این پروژه‌ها را افتتاح کرد . 

    در اولین مراسم ، مرکز جامع سلامت حاجی اربابی به مساحت ۹۱۰ مترمربع افتتاح و تحویل مرکز علوم پزشکی خراسان‌رضوی شد .

    در ادامه سالن ورزشی چندمنظوره امام هادی در محله طوس دیگر پروژه افتتاح شده توسط وزیر راه و شهرسازی بود . همچنین ، مدرسه ابرار ۱ یکی از سه پروژه فضای آموزشی و فرهنگی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مقامات استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

    امروز همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۶ طرح با هزینه بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار مردم شهر مشهد قرار گرفت . ۱۶ طرح افتتاح وزیر در پروژه‌های بازآفرینی و سکونتگاه‌های غیررسمی حاشیه شهر مشهد شامل سه پروژه فضای آموزشی و فرهنگی ، یک پروژه ورزشی ، یک پروژه بهداشت و درمان ، زیباسازی پارک و بهسازی اجرای شبکه فاضلاب هرکدام یک پروژه بود که در کنار دو پروژه بهسازی و بهبود معابر و همچنین هفت پروژه تامین برق و روشنایی افتتاح شد .

    گفتنی است در این مراسم رشیدیان استاندار خراسان رضوی ، عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ، محبتی فرماندار مشهد ، خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دیگر مسئولان استان وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    هنگام ارایه آمار از کاهش بافت‌های فرسوده باید به این نکته توجه کرد که ممکن است طی سال‌های اخیر مناطق جدیدی به محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری اضافه شده باشد، اما مناطق نوسازی شده هنوز از لیست محلات هدف خارج نشده است . بنابراین به زودی مناطقی که به طور کامل نوسازی شده‌اند از ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    با توجه به این که در ابتدای مسیر اجرای قانون قرار داریم ، این امکان وجود دارد که با مقاومت برخی برای عمل به آن روبه‌رو شویم . اما این قانون دست دولت را برای کنترل و آرام کردن بازار در بخش اجاره و خرید و فروش و نظام‌مند کردن مشاوران املاک باز گذاشته است .

    |

    در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

    |

    نظرات کاربران