در حال بارگذاری ...
  • بررسی آخرین مسائل و مشکلات مسکن مهر و پروژه‌های عمرانی در پردیس

    تغییرات قیمتی سال جاری نیز بیشترین تاثیر را روی این مرحله گذاشته است . به عنوان مثال این افزایش قیمت روی آسانسور ، رادیاتور ، پکیج ، بوستر پمپ ،‌ شیرآلات و ... بعضا پیمانکار برای تهیه این اقلام به مشکل بر می‌خورد . نمونه عینی پکیج بود که در پردیس ما را دچار مشکل کرد که البته خوشبختانه این مسئله حل شده و به صورت هفتگی ۱۰۰ پکیج تحویل می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از استقرار کارگزاری مسکن مهر با هدف سهولت و تسریع در کار متقاضیان خبر داد و گفت : اصل افزایش وام برای پروژه‌های مسکن مهر پردیس بوده و ممکن است وام برخی پروژه‌ها در سایر شهرها نیز تا ۵ میلیون تومان افزایش یابد . 

    روز یکشنبه مورخ ۶ آبان ماه ۹۷ ، آخرین مسائل و مشکلات مربوط به مسکن مهر و پروژه‌های عمرانی در پردیس با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در محل شرکت عمران بررسی شد .

    در این نشست آخرین مسائل و مشکلات مسکن مهر و پروژه‌های عمرانی در پردیس بررسی و مقرر شد برای سهولت و تسریع در کار متقاضیان ، کارگزاری مسکن مهر در فاز مستقر شود .

     مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این بازدید پیرامون تامین منابع مالی مربوط به اتمام ساخت و ساز خاطرنشان کرد : اغلب پروژه‌های باقیمانده روی نازک‌ کاری هستند ؛ تغییرات قیمتی سال جاری نیز بیشترین تاثیر را روی این مرحله گذاشته است . به عنوان مثال این افزایش قیمت روی آسانسور ، رادیاتور ، پکیج ، بوستر پمپ ،‌ شیرآلات و ... بعضا پیمانکار برای تهیه این اقلام به مشکل بر می‌خورد . نمونه عینی پکیج بود که در پردیس ما را دچار مشکل کرد که البته خوشبختانه این مسئله حل شده و به صورت هفتگی ۱۰۰ پکیج تحویل می‌شود .

    طاهرخانی همچنین در خصوص افزایش ۵ میلیون تومانی وام متقاضیان مسکن مهر بیان کرد : برای کمک به آورده متقاضیان به دنبال  طرحی هستم تا برخی پروژه‌ها که به افزایش قیمت برخورده‌اند ،‌ افزایش ۵ میلیون تومانی وام به عنوان جایگزین آورده مردم را داشته باشند . این برنامه برای پروژه‌هایی است که به افتتاح نرسیده‌اند ، باید مشخص شود که چه پروژه‌هایی مشمول این افزایش وام می‌شوند . اما اصل افزایش وام برای پروژه‌های مسکن مهر پردیس بوده و ممکن است وام برخی پروژه‌ها در سایر شهرها نیز ۵ میلیون تومان افزایش یابد . افزایش ۵ میلیون تومانی به دولت ارائه شده و از محل خط اعتباری مسکن مهر تامین اعتبار می‌شود .

    گفتنی است در این بازدید رحیمی و روانفر (اعضای مجمع شرکت مادر) ، چاغروندی (مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس) و اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت عمران پردیس وی را همراهی کردند .




    مطالب مرتبط

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران