در حال بارگذاری ...
  • اجرای پروژه بهسازی معابر شهرک ولیعصر شیروان در خراسان شمالی

    این پروژه دارای ۱۰۴۱۰ متر مربع آسفالت ، ۳۵۰۰ مترمربع موزائیک کاری و ۴۹۵ متر طول جوی و کانیو می‌باشد که توسط شرکت نهر آب کوهسار پارت در حال اجرا است و در حال حاضر این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : بهسازی معابر شهرک ولیعصر شیروان در خراسان شمالی آغاز شد .

    سید احسان جالینوس اظهار داشت : پروژه بهسازی معابر شهرک ولیعصر شیروان معروف به زمین‌های کشوری در راستای تحقق سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی ، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در محلات و محدودهای هدف بازآفرینی شهری پایدار با تامین اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعتبار ۴۴۷۱ میلیون ریال در دست اجرا می‌باشد .

    وی به مشخصات پروژه بهسازی معابر شهرک ولیعصر شیروان اشاره کرد و افزود : این پروژه دارای ۱۰۴۱۰ متر مربع آسفالت ، ۳۵۰۰ مترمربع موزائیک کاری و ۴۹۵ متر طول جوی و کانیو می‌باشد که توسط شرکت نهر آب کوهسار پارت در حال اجرا است و در حال حاضر این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی است .




    مطالب مرتبط

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

    |

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    نظرات کاربران