در حال بارگذاری ...
  • امضا قرارداد همکاری ایران و عمان در زمینه‌های مختلف ساختمانی

    حضور شرکت‌های تخصصی ساختمانی ایرانی فرصت خوبی برای فروش و ترویج و تبلیغ مصالح ساختمانی ایرانی در عمان و کشورهای هم‌جوار عمان بخصوص بازار یمن و آفریقا خواهد بود . قرار است یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های اصلی این شهرک نیز به نام خیابان ایران ، نام‌گذاری شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قرارداد همکاری جهت مشارکت و حضور ۴۰ شرکت توانمند تخصصی ایرانی در زمینه‌های مختلف ساختمانی در بزرگ‌ترین شهرک تخصصی عمان به نام «سندان» با حضور حجت‌الاسلام نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان ، شرکت‌های ایرانی و شرکت سندان عمان و حضور جمعی از فعالین تجاری و مدعوین عالی‌رتبه عمانی به امضاء رسید .

    بر اساس اعلام سفارت ایران در عمان ، این شهرک در حومه شهر مسقط پایتخت عمان قرار دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک مصالح ساختمانی عمان در اوایل سال ۲۰۱۹ افتتاح نهایی خواهد شد . حضور شرکت‌های تخصصی ساختمانی ایرانی فرصت خوبی برای فروش و ترویج و تبلیغ مصالح ساختمانی ایرانی در عمان و کشورهای هم‌جوار عمان بخصوص بازار یمن و آفریقا خواهد بود . قرار است یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های اصلی این شهرک نیز به نام خیابان ایران ، نام‌گذاری شود .

    در همین چارچوب سفیر ایران در عمان در مصاحبه‌ای با تلویزیون رسمی عمان در حاشیه این مراسم ، اظهار کرد : با توجه به سطح روابط خوب بین ایران و سلطنت عمان و وجود اشتراکات فراوان و همچنین قرابت‌های فرهنگی و نزدیکی و هم‌جواری و حسن روابط دو کشور و همچنین افزایش روزافزون سطح روابط اقتصادی و تجاری در دو سال اخیر ، این فرصت را به‌عنوان فرصتی بسیار خوب برای حضور و مشارکت شرکت‌های ایرانی در زمینهٔ مصالح ساختمانی جهت ورود به بازار عمان می‌دانیم و چشم‌انداز سطح روابط تجاری را نیز مثبت ارزیابی می‌کنیم .




    نظرات کاربران