در حال بارگذاری ...
  • اجرای زیر ساخت های اساسی مسکن مهر پردیس نیازمند تامین اعتبار

    ساخت مسکن مهر پردیس از اواخر سال ۹۰ فازهای ۸، ۱۱، ۹ و ۵ آغاز شده است بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، بیش از ۸۲ هزار واحد قرار است به متقاضیان تحویل داده شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار تهران گفت : اجرای زیر ساخت های اساسی در مسکن مهر پردیس نیاز به تامین اعتبار دارد اما تاکنون بودجه مد نظر تامین نشده است .

    محمد حسین مقیمی شامگاه سه شنبه در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر پردیس افزود : شهر پردیس بیش از ۸۲ هزار واحد مسکن مهر دارد که باید برای آنها زیرساخت هایی از جمله مدرسه ، سالن ورزشی ، آب ، فاضلاب ، برق ، گاز ، کلانتری و فضای سبز ایجاد شود . پیشرفت فیزیکی ۸۲ هزار واحد مسکن مهر پردیس تاکنون به طور میانگین به ٨٦ درصد رسیده است . در دولت نهم و دهم کمتر از ۱۰ هزار مسکن مهر آماده بهره برداری قرار گرفته بود .

    استاندار تهران با بیان اینکه اجرای انشعاب آب بسیار هزینه بر است گفت : دولت اقدامات لازم را برای آبرسانی به این شهرک انجام می دهد . جمعیت پردیس بالغ بر ١٢٠ هزار نفر است و طی سال های آتی به ٦٠٠ هزار نفر خواهد رسید که تا رسیدن به این میزان جمعیت زمان زیادی نداریم . 

    عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس هم در ادامه این جلسه با بیان اینکه برای تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس اعتباری بالغ بر ١٥٠ میلیارد تومان نیاز است ، گفت : مقرر شده بود تکمیل واحدهای مسکن مهر با آورده متقاضیان انجام شود اما اکنون بودجه نیست و نمی توانیم مبلغی را اضافه کنیم .

    اسماعیل نظرنیا افزود : اجرای همه زیر ساخت های این شهرک بر عهده ماست و ما با مشکل نبود اعتبار کافی مواجهه ایم . اگر متولیان استان کمک کنند بحث زیر ساخت حل می شود . در این شهرک ۸۲ هزار واحد در حال ساخت است که ١٢ هزار واحد آن افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شده است .

    ساخت مسکن مهر پردیس از اواخر سال ۹۰ فازهای ۸، ۱۱، ۹ و ۵ آغاز شده است بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، بیش از ۸۲ هزار واحد قرار است به متقاضیان تحویل داده شود .

    شهرستان پردیس از شرق با دماوند ، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است ، با پایان واگذاری مسکن مهر هدفگذاری شده است که جمعیت این شهر به حدود ۶۰۰ هزار نفر برسد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    نظرات کاربران