در حال بارگذاری ...
  • معرفی نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس اساسنامه مصوب مجلس به‌عنوان متولی بازسازی شهر و روستا مشخص‌شده است و بر همین اساس بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله بر اساس قانون به این بنیاد محول شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماموریت داد که با اختیار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدایت کند .

    محمد اسلامی در ابلاغ خود خطاب به علیرضا تابش تصریح کرده است : به موجب این ابلاغ به جناب عالی مأموریت داده می‌شود با اختیار تام با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب ، روند بازسازی و عملیات مورد تعهد وزارت راه و شهرسازی را شخصا هدایت و عملکرد به صورت هفتگی به اینجانب گزارش نمایید .

    وزیر راه و شهرسازی در ادامه ابلاغ خود خطاب به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها شده است .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح روند بازسازی مناطق زلزله زده پیش از این گفته بود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس اساسنامه مصوب مجلس به‌عنوان متولی بازسازی شهر و روستا مشخص‌شده است و بر همین اساس بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله بر اساس قانون به این بنیاد محول شده است . تا پایان امسال واحدهای احداثی روستایی به طور کامل به بهره برداری می رسد ولی واحدهای احداثی شهری پیشرفت ۷۵ درصدی دارند .




    مطالب مرتبط

    تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی اقدامی تاریخی و بزرگ برای مردم و  کشور است و استان‌ها نیز باید نسبت به اتصال متقاضیان به اراضی روستایی اهتمام داشته باشند.

    |

    حدود سه دهه از تجربه‌اندوزی سازمان می‌گذرد که لازم است نسبت به بازنگری و احتمالاً تغییر در کلیات یا برخی جزئیات ساختار نظام مهندسی به عنوان یک گام استراتژیک اقدام دقیق و موشکافانه به عمل آورده شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران